پرسپولیس نیوز: روزنامه الریاضیه عربستان از زوایای مختلفی به بررسی بازی تیم‌های پرسپولیس و الاهلی جده در هفته سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

تیم پرسپولیس شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه الوصل امارات پذیرای تیم الاهلی عربستان بود و با کسب پیروزی ۲ بر صفر ۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

روزنامه الریاضیه عربستان درباره این بازی نوشت: الاهلی با این شکست و قرار گرفتن در رده آخر جدول رده‌بندی کار خود را برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت کرد. الاهلی با صدرنشینی کار خود را آغاز کرده بود اما پس از شکست برابر پاختاکور ازبکستان در رده دوم جدول جای گرفت. شکست شب گذشته نیز باعث قعرنشینی الاهلی شد. الاهلی برای صعود باید حداقل به ۲ پیروزی در ۳ بازی باقی‌مانده خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دست یابد.

این روزنامه عربستانی در ادامه این مطلب آورده است: الاهلی تاکنون موفق به شکست تمام تیم‌های ایرانی شده است اما برابر پرسپولیس نتوانسته این کار را انجام دهد.

الریاضیه سپس با اشاره به ناکامی عمر السومه، مهاجم سوریه‌ای تیم الاهلی می‌نویسد: السومه می‌خواست با گلزنی به پرسپولیس رکورد تاریخی برای خود در لیگ قهرمانان آسیا ثبت کند اما تلاش‌های زیاد او هیچ ثمری نداشت. بهترین فرصت گلزنی او در دقیقه ۳۸ ایجاد شده بود.

درگیری بازیکنان ۲ تیم پرسپولیس و الاهلی نیز مورد توجه این روزنامه ورزشی عربستانی قرار گرفت و نوشت: در دقیقه ۷۸ درگیری میان بسیاری از بازیکنان ۲ تیم پرسپولیس و الاهلی صورت گرفت و داور به حسین عبدالغنی نیز کارت زرد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)