پرسپولیس نیوز :باشگاه پرسپولیس موضع خود را در قبال مهاجم این تیم که سودای لژیونر شدن دارد را مشخص کرد.

به دنبال مراجعات و تماس های متعدد مهدی طارمی با باشگاه، مبلغ فسخ قرارداد وی ۴ میلیارد تومان تعیین شد. طارمی برای پرداخت این مبلغ دو هفته زمان خواست اما با پایان یافتن این زمان مبلغ توافقی تامین نشد. طارمی که باید در تمرینات حاضر می شد مجدداً از باشگاه درخواست مهلت کرد. در آخرین تماس محمودرضا فاضلی با طاهری که روز گذشته انجام شد شرایطی مطرح گردید که مورد توافق باشگاه نبود.

مدیران باشگاه اعلام کرده اند طارمی فقط با پرداخت مبلغ توافقی به صورت نقد می تواند جدا شود. کادر فنی هم ایده ها و برنامه های خود را بر اساس نبود طارمی چیده و در حال تمرین و آماده سازی تیم است.

هر زمان طارمی پول فسخ را بپردازد می تواند برود و اگر نپرداخت باید برگردد و در سال منتهی به جام جهانی ، برای حضور در ترکیب تیم با بقیه نفرات رقابت کند. در این مدت هم از زمان پایان دو هفته مهلت تعیین شده قبلی، روزانه جریمه ای مطابق قرارداد برای او لحاظ خواهد شد.

کادر فنی در حال حاضر برنامه‌ای برای جانشینی طارمی ندارد و حتی در صورت ترانسفر طارمی به احتمال فراوان جای او در لیست خالی می ماند تا در کوران رقابت‌ها چنانچه در هر پستی به بازیکن نیاز باشد بتوانند از سهمیه آزاد استفاده کرده و حتی خارج از پنجره نقل و انتقالات ترکیب خود را ترمیم کنند.

با این شرایط به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس خودش را درگیر داستان رفتن و ماندن طارمی نمی‌کند و این بازیکن است که باید در سال منتهی به جام جهانی هر چه زودتر تکلیف خود را مشخص کند. اگر ماندنی باشد طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس باید هم جریمه شود و هم روزهای غیبت در تمرینات را جبران کند که کار سختی است و اگر رفتنی شد پرسپولیس پول خوبی دریافت خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)