پرسپولیس نیوز : پرسپولیس در صورت پیروزی برابر صنعت نفت عنوان در بازی عقب افتاده بهترین تیم نیم فصل اول را در تاریخ لیگ برتر به خود اختصاص خواهد داد

در دو ، سه فصل اخیر رکورد شکنی تبدیل به عادت پرسپولیس شده و این تیم هر چند هفته یک بار یک رکورد تاریخ لیگ برتر را جابه جا میکند.

پرسپولیس فصل گذشته، توانست عنوان مقتدرترین قهرمان تاریخ رقابتها را به خود اختصاص دهد ولی عملکرد این تیم در نیم فصل اول ، در ادوار لیگ ممتاز محسوب نمی شد. ولی این دوره پرسپولیس از پرسپولیس لیگ شانزدهم نیز آماده تر نشان می دهد.

در تاریخ لیگ برتر ، بهترین عملکرد را در پایان نیم فصل اول ، در لیگ دوم سپاهان اصفهان داشت. آن دوره از لیگ با ۱۴ تیم برگزار می شد و سپاهان موفق شد در نیم فصل اول، با ۱۰ پیروزی ، یک تساوی و دو شکست با ۳۱ امتیاز میانگین ۲.۳۸ امتیاز در هر بازی را ثبت کند. این رکورد طلایی پوشان تا این دوره دست نخورده باقی مانده و حال سرخپوشان پایتخت این فرصت را دارند که این رکورد را هم به نام خود بزنند.

با پایان نیم فصل اول ، همچنان یک بازی عقب افتاده پرسپولیس با صنعت نفت از هفته هشتم باقیمانده ، قهرمان زود هنگام نیم فصل در ۱۴ دیداری که برگزار کرده صاحب ۱۰ پیروزی ، ۳ تساوی و یک شکست شده و تا همین جا رکورد امتیاز سپاهان را با ۳۳ امتیاز جا گذاشته و در صورت پیروزی مقابل صنعت نفت با ۳۶ امتیاز با میانگین ۲.۴ امتیاز در هر بازی رکورد میانگین امتیاز تاریخ لیگ برتر را هم به نام خود ثبت خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)