پرسپولیس نیوز : در مقررات نقل و انتقالات عقد قرارداد با ثبت قرارداد دو مقوله جداگانه هستند.

پرسپولیس از ثبت قرارداد محروم است اما برای عقد قرارداد منعی ندارد و می تواند ابتدای فصل که اغلب بازیکنان آزاد هستند بازیکن جدید به خدمت بگیرد و توافق نامه داخلی منعقد کنند، نیم فصل اول آنها را قرض بدهد.(مانند انتقال جباروف به سپاهان) بعد در پنجره نیم فصل که معمولا بازیکن آزاد پیدا نمی‌شود آنها را برگرداند.

در پنجره نیم فصل به شرط خالی بودن لیست می توان شش بازیکن باضافه سه سهمیه فیفا( مجموعا ٩ نفر) به خدمت گرفت. این ٩ سهمیه بزرگسال یا زیر ٢٣ سال هستند و برای جذب نفرات امید و جوانان تا ٣٠ نفر می توان اضافه کرد.

پرسپولیس این فصل در فهرست بزرگسال خود ۱۸ بازیکن داشت: بیرانوند، رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، خلیل زاده، ماهینی، انصاری، مصلح، ربیع خواه، کامیابی نیا، نوراللهی، امیری، مسلمان، نعمتی، علوان زاده، احمدزاده، علیپور، منشا و طارمی. با توجه جدایی طارمی، عالیشاه می تواند جایگزین او در فهرست شود.

فصل آینده متولدین ١٣٧۴/١٠/١١ به بعد سهمیه زیر ٢٣ محسوب می شوند. از فهرست فعلی پرسپولیس صادق محرمی متولد ٧۴/١٢/١١ است، بشار رسن متولد ٧۵/٩/٢٢ و هر دو همچنان سهمیه زیر ٢٣ خواهند بود. تنها بازیکنی که تغییر رده خواهد داشت آدام همتی است که متولد ٧٣/١١/٢ است و بزرگسال است و باید دید برانکو چه تصمیمی در مورد او خواهد گرفت.

تیم ها می توانند ١٨ بازیکن بزرگسال، ٩ بازیکن زیر ٢٣، ۱۵ بازیکن زیر ٢١ (امید) و ۱۵ بازیکن زیر ١٩ سال(جوانان) در فهرست داخلی خود داشته باشند .برای آسیا ٣٠ بازیکن بدون در نظر گرفتن رده سنی قابل ثبت نام است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)