پرسپولیس نیوز: در صورت باز نشدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس مسئولان این باشگاه ترفندی را برای جذب بازیکن و تقویت این تیم در پیش خواهند گرفت.

پس از شکایت باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه از پرسپولیس به دلیل بازگشت مهدی طارمی به این تیم در نهایت با حکم فیفا باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد و به همین دلیل این باشگاه علاوه بر اینکه نتوانست در نقل و انتقالات زمستانی فعالیت کند، شاید حضور در نقل و انتقالات تابستانی را هم از دست بدهد هرچند که با مذاکراتی که انجام شده مسئولان این باشگاه و هواداران پرسپولیس نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی خوش‌بین هستند.

با این‌همه مسئولان باشگاه پرسپولیس ترفندی را در نظر دارند که اگر به هر دلیلی پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز نشد، آنها بتوانند این تیم را تقویت کرده و بازیکنان مدنظر برانکو را جذب کنند. مسئولان پرسپولیس احتمالاً همان کاری را خواهند کرد که پیش از این باشگاه‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید انجام داده بودند.

در صورت باز نشدن پنجره نقل و انتقالات، مسئولان باشگاه پرسپولیس با بازیکنان مدنظر برانکو مذاکره خواهند کرد تا آنها برای نیم‌فصل راهی تیم‌های دیگر شوند تا در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگردند یا اینکه نیم‌فصل را فقط با پرسپولیس تمرین کنند تا از نیم‌فصل دوم بتوانند برای این تیم به میدان بروند.

این درحالی است که با اقدامات حمیدرضا گرشاسبی و تیم حقوقی پرسپولیس احتمال باز شدن پنجره نقل و انتقالات و رفع محرومیت وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)