پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ اگر پرسپولیس از جایگاه خود احساس امنیت کند این مسئله می‌تواند دردسر ساز شود.

محمد پنجعلی، در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل سایپا، گفت: بازی بسیار خوب و زیبایی بود که گل‌های زیادی در آن ردوبدل شد. خوشبختانه پرسپولیس سه امتیاز این دیدار را کسب کرد و فاصله خود را در جدول بیشتر کرد.

وی در مورد حواشی زیادی که در این بازی وجود داشت، تصریح کرد: حواشی همیشه هست و به جذابیت بیشتر بازی کمک می‌کند. وقتی ورزشگاه پر می‌شود و بازی حساس است این مسائل پیش می‌آید و زیبایی بازی را بیشتر می‌کند

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه فاصله ۵ امتیازی این تیم با تراکتورسازی گفت:‌کار بسیار دشوار است پرسپولیس نباید کار را تمام شده بداند و با تفکر حرفه‌ای به دیدارهای بعدی برود تا آخر بازی‌ها حساس است و هیچ بازی را نمی‌توان دست کم گرفت. موافق این مسئله نیستم که کار تمام شده است. احساس امنیت می‌تواند کار دست پرسپولیس بدهد این تیم دیدارهای فشرده‌ای در پیش دارد و باید با همین روحیه بالا کارش را ادامه دهد.

پنجعلی در مورد دیدار بعدی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: بازی در اصفهان همیشه سخت است و ذوب‌آهن هم در این هفته‌ها عملکرد خوبی داشته است. اگر پرسپولیس همین‌طور کار خود را ادامه دهد با این روحیه می‌تواند حریفان را شکست دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)