پرسپولیس نیوز: کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس باید طبق نیاز گابریل کالدرون جذب شوند تا او در استفاده از آنها دچار مشکل نشود.

محمد پنجعلی روز شنبه در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: خوشبختانه پرسپولیس بعد از انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی به آرامش خوبی رسیده است. جدایی برانکو می‌توانست برای پرسپولیس حواشی زیادی درست کند اما انتخاب به موقع سرمربی مانع از این اتفاق شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این هم فصل هم می‌تواند به موفقیت‌های چشمگیری برسد اما هواداران باید به تیم زمان دهند و از سرمربی جدید حمایت کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد بازیکنان جدید این تیم گفت: بازیکنان باید طبق نیاز کادرفنی جذب شوند تا کالدرون بتواند از توانایی آنها به شکل بهتری بهره ببرد.

وی در خصوص تعداد زیاد بازیکن در خط دفاعی اظهار داشت: باید منتظر ماند و دید آیا قرار است فردی از میان بازیکنان قدیم کنار گذاشته شود یا خیر. بی تردید کالدرون بازیکنان جدید را بی دلیل جذب نکرده و برای آنها برنامه ریزی دارد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال به پرسپولیس بسیار خوشبین هستم و اگر مدیران بتوانند حواشی را کنترل کنند این تیم می‌تواند بازهم به قهرمانی برسد.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به موفقیت نیاز به حمایت هواداران داریم که تردیدی ندارم آنها مانند همیشه در کنار تیم خود هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)