پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظارم این است که مسئولان ورزش کشور به صورت منطقی و با استناد به قانون مقابل تصمیم غلط کنفدراسیون فوتبال آسیا بایستند تا حق میزبانی ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند.

محمد پنجعلی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: واقعا نمی دانم ملاک تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا از سلب میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا چیست چرا که به نظر نمی رسد منطقی پشت این اتفاق باشد به همین دلیل امیدوارم بدون جار و جنجال از حق میزبانی ایران دفاع کنیم.

وی افزود: در شرایط فعلی جنجال درست نیست و جواب نمی دهد. آنچه مسلم است حق با ایران است و از مسئولان ورزش کشور انتظار داریم با قدرت و با توسل به منطق نگذارند حق ایران تضییع شود. قطعا با قانون می توانیم مقابل کنفدراسیون آسیا و تصمیم غلطی که گرفته بایستیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس تاکید کرد: نباید به این رای و به این خواسته غیر منطقی که تیم های ایرانی نباید در لیگ قهرمانان آسیا در کشورمان میزبان باشند، بگذریم چرا که اگر بپذیریم قطعا از میزبانی رقابت های مقدماتی جام جهانی هم محروم می شویم پس باید با قدرت پیگیری کنیم تا حقی از ایران و اهالی فوتبال ضایع نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)