پرسپولیس نیوز: مسئول تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس به اظهارات مربی امیدهای این باشگاه در خصوص موفقیت استقلال واکنش نشان داد.

محمدعلی یحیوی مربی دروازه‌بانان امیدهای پرسپولیس که پیش از این در تیم استقلال سابقه بازی کردن دارد، در مصاحبه‌ای عجیب اعلام کرده که امیدوار است تیم پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ برتر دچار لغزش شود تا درنهایت تیم استقلال بتواند به قهرمانی لیگ برتر برسد.

محمد پنجعلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس و مسئول تیم‌های پایه این باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص این مصاحبه و واکنش باشگاه پرسپولیس گفت: من هم وقتی در جریان این مصاحبه قرار گرفتم، واقعا تعجب کردم و عصبانی شدم. قرار است بررسی کاملی در این باره انجام شود تا اگر اثبات گردد که یحیوی این حرف‌ها را زده با او به شدت برخورد شود. قبل از این‌که من مسئولیت کار را در پرسپولیس به عهده بگیرم، یحیوی اینجا بود و با وجود این‌که او استقلالی است، به او احترام گذاشتیم و او را برکنار نکردیم، اما برای ما واقعا دردآور است او که از پرسپولیس حقوق می‌گیرد این گونه علیه باشگاه صحبت کند. اگر این صحبت‌هایی که از قول او مطرح شده واقعیت داشته باشد، شک نکنید که عذرش را می‌خواهیم.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کردن این صحبت‌ها برای خود من عجیب است و واقعا جا خوردم وقتی در جریان این صحبت‌ها قرار گرفتم. دستور دادم تا روز شنبه دقیقاً در این خصوص جلسه‌ای تشکیل شود تا همه چیز مشخص شود و اگر این صحبت‌ها واقعیت داشته باشد، همانطور که گفتم او را اخراج خواهیم کرد.

پنجعلی در ادامه افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: ما برخی از مربیان تیم‌های پایه را تغییر دادیم اما کاری به یحیوی نداشتیم و احساس کردیم از نظر اخلاقی درست نیست او را کنار بگذاریم، اما او این حق را ندارد که پرسپولیس را زیر سوال ببرد. واقعا با حرف‌های او، من آتش گرفتم؛ چراکه در حق او محبت کردیم اما او نمک خورد و نمکدان را شکست. ما به او محبت کردیم و اخراجش نکردیم، اما با وجود این‌که جای یک پیشکسوت را در پرسپولیس گرفته اما این صحبت‌ها را انجام داد و مطمئن باشید این حرف‌ها بی‌واکنش نمی‌ماند. ما در پرسپولیس پیشکسوتان بسیار بزرگتری نسبت به یحیوی داریم که همگی دوره‌های مربیگری هم دیده‌اند، اما فقط به خاطر معذوریت اخلاقی او را کنار نگذاشتیم که حالا با این کارهایی که انجام داده و حرف‌هایی که زده مطمئنا با او برخورد خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)