پرسپولیس نیوز : مدیر آکادمی تیم پرسپولیس گفت: متأسفانه مدیران قبلی که ادعای پرسپولیسی بودن داشتند، این باشگاه را آگاهانه شخم زدند.

محمد پنجعلی در خصوص تغییر در کادر سرمربیگری تیم جوانان پرسپولیس گفت: منوچهر عبدالله‌نژاد اعلام کرد که به دلیل شرایط کاری و گرفتن مرخصی‌های زیاد نمی‌تواند با تیم جوانان پرسپولیس همکاری داشته باشد و از آنجایی که منصور هاشمی سال قبل سرمربی تیم نوجوانان بود و امسال همان تیم نوجوانان به تیم جوانان آمده، به دلیل اینکه هاشمی با بازیکنان این تیم آشنا بود، او را به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب کردیم و قرار شد علیرضا محمد هم به عنوان دستیار با او همکاری کند.

وی ادامه داد: متأسفانه شرایط تیم‌های پایه پرسپولیس مثل تیم بزرگسالان است و ما از گرفتن بازیکن محروم هستیم، همین حالا تیم نوجوانان ما با ۸ نفر تمرین می‌کند و قرار است از تیم نونهالان به تیم نوجوانان اضافه شوند و در واقع بازیکنان این تیم باید در هفته در دو بازی نونهالان و نوجوانان به میدان بروند! ما همین حالا در تیم نوجوانان دروازه‌بان نداریم و چند مدافع وسط و هافبک را تمرین می‌دهیم تا به عنوان دروازه‌بان از آنها استفاده کنیم!

مدیر آکادمی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما هم مثل همه پرسپولیسی‌ها امیدوار هستیم که پنجره نقل و انتقالات باز شود، اما متأسفانه کسانی که ادعا می‌کردند پرسپولیسی‌ هستند این باشگاه را شخم زدند و مشکل پشت مشکل برای باشگاه ایجاد کردند،‌ من شک ندارم که آنها آگاهانه این کار را انجام دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)