پرسپولیس نیوز محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، معتقد است: با توجه به شرایط سخت موجود تیم، پرسپولیس باید تا پایان نیم فصل برای موفقیت دوام بیاورد تا نفرات جدید به تیم اضافه شوند.

پنجعلی روز سه شنبه با اشاره به انتقاداتی که علیه تیم «برانکو ایوانکوویچ» مطرح می‌شود، گفت: مگر پرسپولیس بد نتیجه گرفته که اینگونه انتقاد می‌شود؟ پرسپولیس با وجود مشکلاتی که وجود داشته الان در بالای جدول است و نتایج بدی نگرفته است.
وی افزود: برانکو باید تمهیداتی بیاندیشد که تیم تا نیم فصل روند صعودی خود را حفظ کند و خود را در بالای جدول نگه دارد تا نفرات کمکی به تیم اضافه شوند. پرسپولیس الان هم نفرات خوبی دارد که می‌تواند با آنها موفقیت خود را تضمین کند.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد تیم برانکو در گلزنی مشکل دارد، خاطرنشان کرد: درست است، اما چند بازی بگذرد، مشکل گلزنی حل خواهد شد. «علی علیپور» یک گل بزند دوباره روی روند گلزنی قرار می‌گیرد.
وی در پاسخ به این پرسش که با وجود مشکلات پرسپولیس می‌تواند در آسیا مدعی قهرمانی باشد، تصریح کرد، خیلی سخت است. فوتبال همه جای دنیا حرفه ای، اما فوتبال ما هنوز آماتور است، البته برای پرسپولیس دور از دسترس نیست. باید کمی بیشتر روی به حرفه‌ای شدن گام برداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)