پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد این تیم با کمک هواداران خود تیم السد قطر را شکست خواهد داد.

محمد پنجعلی درباره دیدار روز دوشنبه تیم پرسپولیس مقابل السد قطر در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این بازی بازی سختی برای پرسپولیس است،‌ اما قطعاً تیم برانکو در ورزشگاه آزادی با کمک هواداران‌ پیروز خواهد شد. السد تیم حرفه‌ای است و اکنون هم پرسپولیس به لحاظ بازیکن دستش خالی است،‌ ولی به نظرم با تمام این اوصاف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی این تیم را شکست خواهد داد.

وی در مورد غیبت فرشاد احمدزاده و محسن ربیع‌خواه در دیدار برابر السد،‌ تصریح کرد: به طور حتم این موضوع برای پرسپولیس مشکل ایجاد خواهد کرد، اما من خوش‌بین هستم که بازیکنان جایگزین به خوبی می‌توانند جای بازیکنان دیگر را پُر کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد نتایج ضعیف پرسپولیس در چند هفته اخیر لیگ برتر تصریح کرد: بازی در لیگ قهرمانان با لیگ برتر تفاوت می‌کند. پرسپولیس در لیگ برتر خیلی زود قهرمانی خود را مسجل کرد، اما در لیگ قهرمانان شرایط متفاوت است. در آسیا یک غفلت می‌تواند به ضرر تیم تمام شود.

پنجعلی در مورد نیمکت‌نشینی ادامه‌دار محسن مسلمان و گادوین منشا، گفت: خیلی امیدوارم این دو بازیکن در دیدار مقابل السد بازی کنند. منشا و مسلمان بازیکنان خوبی هستند، اما این سلیقه کادرفنی پرسپولیس است و باید به آن احترام بگذاریم. فوتبال حرفه‌ای است و نمی‌شود به برانکو ایراد گرفت. مسلمان یکی از خلاق‌ترین بازیکنان لیگ است و منشا هم به نظرم کمی در این فصل فرازونشیب داشته است. در هر صورت امیدوارم در دیدار با السد این بازیکنان با صلابت در زمین حاضر شوند،‌ چون تیم به آنها نیاز دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)