پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی، حلول سال نو را تبریک گفت.

در پیام باشگاه پرسپولیس که از سوی ایرج عرب صادر شد، آمده است:

بهاری دیگر از راه رسیده است تا بهانه‌ای باشد برای تازه شدن دل‌ها و بیداری جان‌ها.

درخت تنومند پرسپولیس، باز هم به شکوفه نشسته است و با همت باغبانان و نگهبانان راستین خود که همانا هواداران وفادارش هستند، انتظار فصلی پربار را می‌کشد.

باشگاه معظم پرسپولیس و هواداران میلیونی، خستگی ناپذیر و متعصب آن، این روزهای زیبا و دل انگیز را به تمام ایرانیان، این وارثان سنت‌های زیبا و همه مردمانی که در سرتاسر گیتی، نوروز را مجالی برای مهربانی، نو شدن و مهرورزی می‌دانند، تبریک و شادباش می‌گوید.

خانواده بزرگ پرسپولیس همچنین برای حریفان و رقیبان خود و هواداران آنها نیز آرزوی سلامتی و بهروزی دارد و محبت خود را نثار ایشان می‌کنیم که فوتبال نه یک جنگ، بلکه رقابتی پویا برای بهتر بودن است و این بدون حریفانی شایسته امکانپذیر نیست.

پرسپولیس در سالی که گذشت، روزهایی پر فراز و نشیب، اما با شکوه و غرورآفرین را پشت سر نهاد. روزهایی که باور عظمت آن برای بعضی سخت و دشوار بود و هست‌. شاید به همین دلیل از هیچ تلاشی برای از بین بردن این زیبایی و تلخ ساختن کام هواداران پرسپولیس، فروگذار نکرده‌اند و نمی‌کنند.

در این روزهایی که زمین و زمان متحول می‌شوند برای آنها نیز در کنار آرزوی بهترین‌ها، حالی متفاوت و بهتر را طلب می‌کنیم که سنت ما ایرانیان از روزگاران کهن، خلق زیبایی‌ها بوده است و این با روح، قلب و اندیشه‌ای زیبا میسر می‌شود.

در سالی که پشت سر گذاشتیم پرسپولیس بار دیگر خالق زیبایی، حماسه و الهام بخش شد. سنتی که نزد این باشگاه و هوادارانش دیرینه و زبانزد است.

این چراغ، برای نشان دادن قدرت اراده، همت و اتحاد پیش روی ما قرار دارد.

پرسپولیس با حمایت هواداران پرشمار خود، پیشکسوتان دلسوز، درایت کادر فنی، همت و تعصب بازیکنان، پشتیبانی اسپانسر و شرکای تجاری، تلاش‌های مدیران کارآمد و پرسنل دلسوز و متخصص خود و بهره‌گیری از نقدها و نظرات رسانه‌ها، همچنان در این مسیر گام برخواهد داشت.

امروز شاهد آن هستیم که فراتر از قهرمانی‌ها و عناوین، این پرسپولیس است که خود تبدیل به یک هدف شده است تا برای گذر از آن تلاش کنند و سرخپوشان ایران اراده کرده‌اند تا با تمام دشواری‌ها، ناملایمی‌ها و نامهربانی‌ها، بار دیگر قهرمانی را از آن خود می‌کنند. حق و افتخاری که بارها به ناحق، سهوی یا عمدی از آن محروم گشته‌ایم.

پیش از این، یازدهمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ که با اقتدار رقم زده شد و قهرمانی در آسیا که با اندکی همراهی دیگران می‌توانست قهرمانی آسیا را برای فوتبال ایران به ارمغان آورد، مسیر موفقیت و سربلندی را به ما آموخته است.

پرسپولیس رسالت عظیم خود را درک کرده است. در این مسیر، چشم به حمایت همه جانبه هواداران خود دارد که چون انگشتری این نگین با ارزش را در بر گرفته‌اند و آن را فارغ از عناوین، در آسیا زبانزد کرده‌اند.

محرومیت، ما را قوی‌تر کرد و آن را با سربلندی و عزت پشت سر گذاشتیم. از آن فرصتی برای خلق حماسه‌ها ساختیم که این رسم و مرام پرسپولیس بود و هست. چه کسی است که نداند تاریخ پرسپولیس با محرومیت‌ها و محدودیت‌ها اعلام نشده و ناپیدا عجین گشته است. از این رو همواره باید هوشیار و بیدار مراقب پرسپولیس عزیز باشیم.

اکنون زمان دیگری است که باید اراده، همت و اتحاد خود را بیش از پیش به کار بگیریم و همدلی، همبستگی و اعتماد را در حد اعلای آن نثار محبوبمان پرسپولیس کنیم.

پرسپولیس اکنون بیش از هر زمانی، نگاه به آینده دارد. با پشتیبانی هوادارانمان برای ایجاد فرصت‌های جدید اقتصادی تلاش خواهیم کرد. بی‌تردید حضور هیات مدیره جدید باشگاه که با درایت وزیر محترم ورزش و جوانان محقق گردید، مجالی برای ایجاد فرصت‌های جدید خواهد بود.

آغاز سال جدید با ولادت با سعادت یکی از شریف‌ترین و بزرگوارترین مردان خدا همراه گردیده است تا هر چه بیشتر بر زیبایی آن افزوده شود.

حلول نوروز سال ۱۳۹۸ را به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، آحاد ملت ایران، خانواده معزز سرفراز شهدا و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گوییم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)