پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی درگذشت قهرمان جهان و پارالمپیک سیامند رحمان که سابقه عضویت در پرسپولیس داشته را از طرف خانواده بزرگ و میلیونی پرسپولیس تسلیت گفت .

در پیام محمد حسن انصاری فرد آمده است :
” باورش سخت است‌.جامعه ورزش کشور و وزنه برداری ایران و جهان و ورزش معلولان از شنیدن خبر درگذشت قهرمان پرنام و اوازه ایران و جهان سیامند رحمان قویترین مرد جهان شوکه شد.این خبر موجب تاثر و تالم فراوان است و از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی برای بازماندگان و غفران الهی برای این پهلوان نامدار را ازدرگاه خداوند غفران الهی مسالت داریم.

زنده یاد سیامند رحمان عزیز به کرات عنوان قوی ترین مرد معلول جهان را برای ورزش ایران به ارمغان اورد و با رکورد شکنی های غرور انگیز و کسب مدال های پرتعداد در پارالمپیک اسیایی و جهانی و مسابقات قهرمانی جهان و اسیا مایه فخر و شادی مردم ایران شد‌.

ضایعه درگذشت ناگهانی سیامند رحمان را از طرف خانواده بزرگ پرسپولیس اعم از مدیران و هیات مدیره و پرسنل،مربیان و بازیکنان بزرگسالان و پایه های پرسپولیس،هواداران میلیونی و پیشکسوتان گرانقدر به خانواده سیامند رحمان و جامعه ورزش کشور و ورزشکاران معلول تسلیت می گوییم‌.

باشگاه پرسپولیس ضمن طلب مغفرت برای سیامند عزیز در بازی بعدی خود در لیگ برتر به پاس عضویت این قهرمان نام‌اور در پرسپولیس یاد و خاطره ورزشکار سابق باشگاه پرسپولیس را گرامی می دارد. روحش شاد و قرین رحمت الهی

@fcpersepolis_club

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)