پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پیامی صمیمانه، مراتب تقدیر و سپاس خود‌ را نسبت به اعضای تیم و هواداران اعلام کرد.

در پیام حمیدرضا گرشاسبی که پس از بازی امروز صادر شد ، خطاب به سرخپوشان و هواداران آمده است؛

درود به شرف شما اعضای کادر فنی، بازیکنان و عوامل تیم که با همه دشواری‌ها، محرومیت ها، تنگناها و آسیب دیدگی ها همچنان دست از مبارزه برای سربلندی پرسپولیس و نبرد جانانه برای کسب پیروزی نمی کشید. شما این بار هم در میان نداشته ها با بزرگترین داشته خود که همانا غیرت و اراده و درایت پرسپولیسی بود، چرخ روزگار را به کُرنش برابر خود وا داشتید.

شما امروز در حالی که پیش از هر زمامی از نفرات ذخیره بهره می‌گرفتید از نام و جایگاه بلند و بزرگ پرسپولیس، دفاع کردید. جوان‌های پرسپولیس نشان دادند که چون بزرگان آماده اند تا جانفشانی کنند و پیروزی شگفت انگیز تان ، پیش از گل پیروزی، هنگامی به نمایش درآمد که وحدت و مودت الهام بخش شما برای رسیدن به هدفی که داشتید هر قلبی را تسخیر می کرد و هر زبانی را به تحسین وا می داشت.

پرسپولیس، افتخار ، پیروزی و حماسه را بیش از هر تیم دیگری در فوتبال ایران به خود دیده است ، اما آن چه این روز ها رقم می زنید از جنس دیگری است. به راستی که شهامت ، جوانمردی و عشق در فوتبال را معنای تازه ای بخشیده اید.

امروز در میان نمایش احساس برانگیزتان، صد افسوس بر ما بود از اینکه علیرضا بیرانوند عزیز با چنین افتخار آفرینی‌هایی در پرسپولیس، آسیا و جام جهانی، از کورس برترین‌های آسیا کنار گذاشته می‌شود، هر چند او مدال افتخار خود را از فوتبال و هواداران خواهد گرفت هنگامی که در آینده ها نام و نشانش در ایران و آسیا زبانزد تر از برترین بازیکن آسیا خواهد بود.

چنین بی‌عدالتی هایی ، بزرگ مردان پرسپولیس را از مسیر پیشرفت و شکوفایی خارج نخواهد ساخت که هر یک از شما قهرمانانی به یادماندنی خواهید بود.

بی تردید با حضور چنین بازیکنان غیرتمند ، هواداران پرشور ، عزیز و فهیم و عوامل فداکار متعصب و فداکار در باشگاه و تیم، همان گونه که وعده کرده بودیم، تمام کرسی های قهرمانی  در هدف پرسپولیس قرار دارند و مانند فصل گذشته برای تصاحب آن ها  در حرکت هستیم.

جام ها و افتخاراتی که همه با هم می‌خواهیم آن را به غنی ترین گنجینه افتخارات در میان باشگاه های ایرانی اضافه کنیم.

من یک بار دیگر از همه عوامل تیم و همکارانم در باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم. قدردانی از آن ها و از هواداران عزیز که در هر شرایطی از گرمای سوزان تا سوز سرما ، در زیر باران و برف تا زیر آفتاب داغ، در اقصی نقاط کشور و آسیا همپا و یاور تیم محبوبشان بودند و تیم را تنها نگذاشتند پایانی ندارد.
به احترام همه شما اعضای تیم و هواداران ، می‌ایستیم و سر تعظیم فرود می آوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)