پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط خود در این تیم ابراز نارضایتی کرد.

علی علیپور از دو باشگاه آاک آتن و آلمریای اسپانیا پیشنهاد دارد و به دنبال این است تا فصل آینده را در یکی از این دو تیم اروپایی توپ بزند. از آنجا علیپور تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است برای رفتن از این تیم نیاز به رضایت‌نامه دارد. در این بین باشگاه پرسپولیس هم بدش نمی‌آید با فروش مهاجم گلزن خود به نوعی درآمدزایی ارزی داشته باشد.

علیپور به دنبال این است تا هر چه زودتر تکلیفش را روشن کرده و مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته باشد، اما در این باشگاه همه به نوعی همچنان درگیر ماجرای برانکو ایوانکوویچ و عدم بازگشت او به ایران هستند. این مسئله دلخوری مهاجم پرسپولیس را به همراه داشته و او خواستار این است که هر چه سریع‌تر تکلیفش مشخص شود.

علیپور امروز ابتدا پستهای پرسپولیسی را از صفحه اینستاگرامش پاک کرد اما در ادامه پست ها را برگرداند و توضیحاتی در استوری منتشر کرد که در ادامه می خوانید:

همچنین باشگاه زولته وارخن بلژیک هم به صورت رسمی خواهان جذب علی علیپور مهاجم ملی‌پوش تیم پرسپولیس شده و طی درخواستی رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که به دنبال جذب این بازیکن ۲۴ ساله ایرانی است.

این باشگاه بلژیکی در نامه مکتوبی که به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده رقم خود برای جذب علیپور را ۷۰۰ هزار یورو اعلام کرده که از آنجایی که علیپور با پرسپولیس قرارداد دارد این پول می‌تواند کمک شایانی به باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات مالی کند.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس طی یک نامه رسمی به این درخواست باشگاه بلژیکی واکنش نشان داده و اعلام کرده که علیپور را تنها با پرداخت یک میلیون یورو به این تیم بلژیکی ترانسفر می‌کند. این اختلاف ۳۰۰ هزار یوروی باعث شده تا وضعیت علیپور برای حضور در لیگ بلژیک نامشخص باشد.

از طرف دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس که این روزها درگیر وضعیت برانکو ایوانکوویچ هستند فرصت پرداختن به درخواست لژیونر شدن مهاجم خود را ندارند و علیپور که فرصت کمی برای پاسخ به این باشگاه بلژیکی دارد کماکان در وضعیت نامشخص قرار دارد. چرا که از طرف دیگر همه مسئولان باشگاه پرسپولیس به نوعی درگیر ماجرای برانکو و وضعیت او با پرسپولیس هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)