پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال ایران گفت: دیگر نیازی کی‌روش بعد از جام ملت‌ها نیست، این مربی زیاد خودش را لوس می‌کند و بهتر است بعد از جام ملت‌ها با این مربی قطع همکاری کرد.

فرشاد پیوس در خصوص بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با ازبکستان اظهار داشت: بعد از مدت‌ها از جام جهانی بازی تدارکاتی خوبی برگزار شد و در نیمه اول تیم ملی شرایط خوبی داشت و بسیار جنگنده ظاهر شد.

وی افزود: در بازی شب گذشته مدل سیستم جام جهانی عمل کرده و فقط نسبت به آن مسابقات رو به جلو‌تر بازی و کمتر دفاع کردیم. امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی بسیار خوب ظاهر شدند، دژاگه مثمرثمر بود اما جهانبخش در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشد. قلی‌زاده بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و حتما آینده درخشانی در فوتبال ایران دارند.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: در نیمه دوم با انجام تعویض‌ها روند بازی تیم ملی بسیار بهتر شد و توانستیم گل بازی را به ثمر برسانیم اما معتقدم باید بیشتر برای تیم ملی‌ وقت گذاشت و بیشتر بر روی فاز تهاجمی تیم کار کرد.

پیوس در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: بهتر است تیم ملی با تیم‌های قوی‌تری بازی کند تا بازیکنان تحت فشار باشند و نقاط ضعف تیم مشخص شود. ما تقریبا همیشه ازبکستان را برده‌ایم و این بازی‌ها کمکی به تیم ملی نمی‌کند. فدراسیون فوتبال اگر مایل به موفقیت تیم ملی در جام ملت‌ها است باید ۲ تا ۳ بازی بسیار خوب فراهم کند تا بازیکنان محک جدی بخورند.

وی در مورد حضور کی‌روش در تیم ملی بعد از جام ملت‌ها خاطرنشان کرد: دیگر نیازی به کی‌روش بعد از جام ملت‌ها نیست چون این مربی زیاد خودش را لوس می‌کند و بهتر است بعد از جام ملت‌ها با این مربی قطع همکاری کرد و از گزینه‌های دیگری برای هدایت تیم ملی استفاده کرد. روی کی‌روش به فدراسیون و بقیه افراد باز شده و این مربی خود را همه کاره می‌داند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)