پرسپولیس نیوز : کاپیتان دهه ۶۰ تیم ملی ایران با بیان اینکه فوتبال کشورمان در سطح ملی نیاز به ایده های جدید دارد، گفت: «مارک ویلموتس» در سطح اول فوتبال دنیا مربیگری کرده و نباید او را زود قضاوت کنیم.

«فرشاد پیوس» روز سه شنبه در خصوص انتشار اخباری مبنی بر انتخاب احتمالی ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: او در تیم بزرگی مانند بلژیک مربیگری کرده است. هرچند نتایج خوبی در این تیم کسب نکرد، اما نمی توان او را مربی ضعیفی و ناکار آمدی دانست.
وی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران چند سال روش تدافعی را در دستور کار داشت، گفت: فوتبال دوستان ایران در انتظار سبک جدیدی در تیم ملی هستند. امیدوارم هر فردی که هدایت ایران را برعهده می گیرد، سبک جدیدی را برای تیم ملی فوتبال کشورمان داشته باشد.
آقای گل سال های دور فوتبال کشورمان در مورد اینکه ویلموتس گزینه ضعیف تری نسبت به گزینه های مطرح شده محسوب می شود، خاطر نشان کرد: فوتبال ایران بازیکنان خوبی دارد و باید ایده های جدید به آن وارد شود. اگر تفکرات جدیدی داشته باشیم، فوتبال کشورمان موفق خواهد شد.
وی در مورد شرایط پرسپولیس که در آستانه قهرمانی لیگ برتر است نیز، گفت: پرسپولیس با وجود اینکه در چند بازی اخیر از نظر نتیجه عملکرد خوبی نداشته است، اما در آخرین دیدار خود برابر ماشین سازی، امیدوار کننده بود.
پیوس گفت: یک ۹۰ دقیقه تا قهرمانی باقی مانده است و امیدواریم که با ارائه یک بازی خوب و کسب برد شیرین مقابل پارس جنوبی، سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر برای پرسپولیس به دست بیاید.
هفته پایانی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار می شود و پرسپولیس که با ۵۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد به میهمانی پارس جنوبی می رود.
شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» در صورت کسب حتی یک تساوی نیز برای سومین فصل متوالی به مقام قهرمانی دست می یابند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)