پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه دوست دارند که در زمین تکلیف لیگ امسال مشخص شود و تعطیلی لیگ تصمیم منطقی نبود.

فرشاد پیوس، با اشاره به شروع مجدد مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: این تصمیم منطقی بود. درست است که سلامتی افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اما اگر مانند سرتاسر دنیا دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود و بازیکنان هم رعایت کنند، فکر نمی‌کنم مشکلی برای ادامه بازی‌ها به وجود بیاید.

وی افزود: در بیشتر کشورهای دنیا فوتبال در حال انجام است و در کشورهایی هم که نیمه تمام ماند، سرنوشت آن لیگ مشخص شده است. نمی‌شود که لیگ بدون معرفی قهرمان به پایان برسد.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: همه فوتبالیست‌ها خانواده دارند و برایشان سلامتی مهم است اما به طور حتم کارشناسانی که تصمیم به ادامه بازی ها گرفتند، شرایط را بررسی کردند و پس از بررسی چنین تصمیمی را گرفتند.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی‌ها معتقدند با فشار پرسپولیس لیگ ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: پرسپولیس که خود را ثابت کرده است. جایگاه این تیم در جدول نشان گر همه چیز است و اختلاف امتیازی که به وجود آمده قهرمانی این تیم را تقریبا قطعی کرده است. همین جایگاه و اختلاف امتیاز است که باعث شده تیم‌ها از ادامه مسابقات هراس داشته باشند.

پیوس اضافه کرد: مگر می‌شود لیگ را بدون مشخص شدن قهرمان به اتمام رساند. می‌گویند مانند فرانسه لیگ تعطیل شود اما در هر جا که لیگ تعطیل شد، تکلیف آن مشخص شد. افرادی که این صحبت‌ها را می‌ کنند کمی منطقی به فوتبال نگاه کنند و حرف منطقی بزنند. نمی‌شود که هم خواهان این باشند که لیگ تعطیل شود و هم خواهان این باشند که لیگ تعیین تکلیف نشود.

وی اضافه کرد: پرسپولیس ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده و برای اینکه حرف و حدیثی ایجاد نشود، دوست دارد در زمین جایگاهش را اثبات کند. برخی تیم‌ها هم کرونا را بهانه کردند که ناکامی خود را بپوشانند.

وی گفت: هدایت تیم چوکای تالش را بر عهده دارم که پس از ۲۰ سال در آستانه صعود به لیگ یک هستیم و ۶ امتیاز هم از حریفان جلو هستیم. تنها ۵ بازی هم باقی مانده است. موضوع تنها مربوط به لیگ برتر نمی‌شود. منطقی نیست که بدون تعیین و تکلیف برای تعطیلی لیگ تصمیم بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)