پرسپولیس نیوز : با وجود اینکه سروش رفیعی برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر با پرسپولیس به توافق رسیده بود با فولاد خوزستان قراردادی یکساله امضا کرد.

سروش رفیعی با فولاد خوزستان به توافق رسید و بامداد دیروز قرارداد خود را با این تیم امضا کرد. قبل از این اعلام شده بود رفیعی با پرسپولیس برای حضور در نیم فصل دوم به توافق رسیده و چون پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته است این هافبک در نیم فصل اول کار خود را در تیم دیگری دنبال می‌کند.

وقتی اعلام شد قرارداد رفیعی با فولاد خوزستان یکساله است این سوال به وجود آمد که این بازیکن چطور قرار است در نیم فصل به به پرسپولیس باز گردد.

طبق قانون پایان قرارداد نمی تواند در میانه فصل باشد و هر قراردادی باید در پایان فصل فوتبالی به اتمام برسد.

در همین رابطه فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ  گفت: طبق بند ۲ ماده ۱۹ آئین نامه نقل و انتقالات پایان هر قرارداد در پایان فصل است. بر این اساس پایان قرارداد نمی تواند در وسط یک فصل باشد. مدت قرارداد می‌تواند پایان یک، دو، سه یا چند فصل باشد. بازیکن می‌تواند در نیم فصل به باشگاهی بپیوندد و قراردادی تا پایان همان فصل ببندد اما نمی‌تواند ابتدای فصل به تیمی بپیوندد و مدت اتمام قراردادش پایان فصل باشد. البته در قرارداد می‌توان آپشن‌هایی در نظر گرفت و طرفین در نیم فصل به صورت توافقی قرارداد خود را فسخ کنند اما اصالت یک قرارداد به انقضای آن در پایان فصل است.

با توجه به این قانون و توضیحات مطرح شده سروش رفیعی و فولاد طبق قانون باید قراردادی تا پایان فصل به امضا می‌رساندند و در صورت قصد اتمام کار در نیم فصل آپشن‌های مورد نظر را در قرارداد ثبت می‌کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)