پرسپولیس نیوز: رییس هیات مدیره پرسپولیس گفت: من و آقای برانکو که با هم دوست هستیم، تلاش زیادی را هم در بخش مدیریتی می بینم که با زمان کافی به نتیجه می رسد.

جعفر کاشانی پس از نشست امروز جمعه هیات مدیره در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هیات مدیره به صورت مرتب در حال پیگیری مسایل است و برای انجام سریعتر کارها جلسات پی در پی داشته ایم. در بخش مدیریتی باشگاه تلاش ها و ایده های خوبی را می بینم که با زمان کافی به یاری خدا و با همراهی هواداران عام و خاص به نتیجه خواهد رسید. چشم انداز روشنی داریم و البته باز هم می گویم برای حل قطعی مسایل باید به سمت باشگاه شدن حرکت کنیم.

وی درباره حضور ایوانکوویچ در جلسه و هدیه که به وی داد، تصریح کرد: ما قدیمی ها عادت داشتیم که از این هدایا به دوستان خودمان بدهیم. ما هم که با یکدیگر دوست هستیم. درباره حضورشان هم نیاز بود تا درباره مسایل تیم به ویژه برنامه ها و بازی های آینده از نزدیک صحبت و تبادل نظر داشته باشیم. همچنین صحبت هایی درباره برنامه های مالی باشگاه در حوزه تیم و خود ایشان مطرح شد در جریان کار باشند.

رییس هیات مدیره پرسپولیس درباره پیش بینی خود برای روز های آینده گفت: مشکلات با همکاری ها و تلاش های زیاد کمتر خواهند شد و پرسپولیس هم با حمایت هوادارانش به سمت قهرمانی حرکت می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)