پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد بعد از مشورت با پزشک معالجش کتفش را به تیغ جراحی می‌سپارد.

کمال کامیابی‌نیا بعد از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن گفت: خدا را شکر توانستیم این بازی سخت را با پیروزی پشت سربگذاریم و خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم.

وی درباره حضور مسلمان در تیم ذوب‌آهن و رویایی با پرسپولیس گفت: درباره مسلمان به شوخی گفته بودم که او نمی‌تواند مقابل تیم ما کاری انجام دهد اما او واقعا یک بازیکن قوی است که اگر یک لحظه از او غفلت کنید ممکن است خطرناک ظاهر شود همانطور که در نیمه نخست روی یک خطا ممکن بود گل دریافت کنیم. برای محسن و ذوب‌آهن آرزوی موفقیت دارم.

کامیابی‌نیا راجع به مصدومیتی که از ناحیه کتف دارد تصریح کرد: باید با پزشکم مشورت کنم و بعد از نظر برانکو در این باره بگیرم. اگر تشخیص داده شود که کتفم نیاز به جراحی دارد باید این کار را انجام دهم.

وی درخصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان نیم فصل شوند خاطرنشان کرد: با این بضاعتی که داریم تا الان هم نتیجه‌گیری خوبی داشته‌ایم. انشاءالله بتوانیم در بازی‌های آینده نیز امتیازات خوبی بگیریم و بعد از آن با اضافه شدن بازیکنان جدید به مسیرمان ادامه دهیم.

هافبک پرسپولیس راجع به خداحافظی سیدجلال حسینی از بازی‌های ملی خاطر نشان کرد: باید مجسمه آقا سید (جلال حسینی) را بسازیم و باید به نحو احسن از او تقدیر شود. نه تنها از سید جلال بلکه باید از همه کسانی که برای این فوتبال زحمت کشیده‌اند به خوبی تقدیر شود.

کامیابی‌نیا در واکنش به اینکه چقدر تاکنون از مطالباتشان را دریافت کرده‌اند، گفت: همه باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند که باشگاه پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست. حالا من نمی‌دانم دقیقا وضعیت سایر باشگاه‌ها چیست اما مشکل ما یک مشکل درون خانوادگی است که باید خودمان حلش کنیم. گرشاسبی زحمات زیادی کشیده اما ما هنوز ۱۵، ۲۰ درصد دریافتی داشته‌ایم. واقعا داریم برای موفقیت تیم زحمت می‌کشیم. برای همین از مدیریت و باشگاه درخواست داریم تا هوای بچه‌ها را بیشتر داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)