پرسپولیس نیوز: حامد کاویانپور بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی حقوق برانکو چند ماه عقب می‌افتد و حرفی از پول نمی‌زند نتیجه‌اش اتحادی می‌شود که در پرسپولیس می‌بینیم.

حامد کاویانپور در مورد بازی برگشت پرسپولیس مقابل السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مطمئنا بازی سختی پبش روی پرسپولیس است حتی به مراتب مشکل‌تر از بازی رفت در قطر. از این حیث که السد دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و همه توان خود را در این بازی برای شکست پرسپولیس خواهد گذاشت. آنها تیم کاملا حرفه‌ای هستند و خوب می‌دانند در این شرایط حساس چطور باید بازی کنند. پرسپولیس در بازی با الدحیل در آزادی نشان داد که در سخت‌ترین شرایط می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد و امیدوارم روز سه‌شنبه با یک بازی کم اشتباه به سلامت از این مرحله عبور کند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس از لحاظ مالی و امکانات سخت‌افزاری قابل قیاس با السد نیست، یادآور شد: اینکه پرسپولیس با همه کمبودها و مشکلاتی که داشت تا اینجای رقابت‌های لیگ قهرمانان بالا آمده کار بسیار با ارزشی است. سال‌هاست که تیم‌های بزرگ ما با مشکلات مالی و نداشتن امکانات سخت افزاری دست و پنجه نرم می‌کنند در حالی که تیمی مثل السد بازیکن ۱۵ میلیون دلاری در اختیار دارد. منطقی نیست در این شرایط از تیم‌های کشورمان انتظار قهرمانی در آسیا داشته باشیم اما با این حال پرسپولیس با غیرت و تعصب مثال‌زدنی و درایت کادرفنی‌اش در آستانه تاریخ‌سازی است.

کاویانپور با تمجید از برانکو تصریح کرد: پرسپولیس در سه فصل اخیر بیش از هر زمان دیگری اتحاد و یکدل بوده و این موضوع بخش مهمی از کار برانکو در این تیم است. شاید به جرات بتوان گفت مهمترین عاملی که پرسپولیس را در آستانه فینال لیگ قهرمانان قرار داده، انسجام و اتحاد تیمی است. وقتی برانکو چند ماه حقوقش عقب می‌افتد و حرفی از پول نمی‌زند نشان می‌دهد چقدر در پرسپولیس درک متقابل بین بازیکنان و مربیان وجود دارد. این طرز تفکر و عمل سرمربی است که باعث می‌شود چنین اتحادی در تیم ایجاد شود. من به خاطر همین یکدلی در پرسپولیس این تیم را مدعی اول قهرمانی در آسیا می‌بینم.

بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: مورد دیگری که باید اشاره کنم توان بدنی بالای بازیکنان پرسپولیس است. در فوتبال امروز دنیا قدرت و توان بدنی تیم‌ها نقش اساسی در موفقیت آنها دارد. فکر کنم پرسپولیس در لحاظ بدنی در سطح تیم‌های خوب دنیا  آماده شده و اکثر گل‌هایش در لیگ قهرمانان را در دقایق پایانی به ثمر رسانده است. مطمئنا اگر بازیکنان پرسپولیس خوب بدنسازی نکرده بودند،  نمی‌توانستند در فشردگی بازی‌ها با نفرات محدود کیفیت خود را حفظ کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)