پرسپولیس نیوز: مرتضی کرمانی‌مقدم، هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شرایط فعلی نمی‌توان با خیال آسوده از تکرار قهرمانی سرخپوشان صحبت کرد.

مرتضی کرمانی‌مقدم با اشاره به شرایط این روز‌های پرسپولیس اظهار داشت: تیمی که در ذهن‌مان بود، یک تیم سراسر تهاجمی است که از هیچ حریفی ترس ندارد و این توانایی را دارد تا در هر بازی با طراحی حملات گسترده به گل برسد، اما این تیمی که می‌بینیم هنوز شکل نگرفته و انگار بازیکنان، با تفکرات گابریل‌ کالدرون به خوبی آشنا و هماهنگ نشده‌اند.

وی افزود: می‌دانم که کالدرون نیاز به زمان دارد، اما او باید بداند زمان زیادی هم وجود ندارد. همین حالا هم یک‌سوم از لیگ گذشته، در حالی که پرسپولیس ۳ بازی را باخته و یک‌بار هم در خانه مساوی کرده است. البته اوضاع آنقدر‌ها هم بد نیست، اما آن‌طور که انتظار داشتیم، نیست. شرایط پرسپولیس می‌تواند در آینده باعث نگرانی شود مگر آن که در شروع دوباره لیگ ببینیم که پرسپولیس دچار تغییر و تحول شده است.

هافبک پیشین سرخپوشان تصریح کرد: اگر تغییرات بیشتری در تیم رخ بدهد، همه ما امیدوار خواهیم شد. از سوی دیگر، من هم امیدوارم که پرسپولیس در بازگشت به لیگ، تغییرات بیشتری را در مدل تاکتیکی و شکل بازی خود داشته باشد.

کرمانی‌مقدم در خصوص وضعیت تیم در جدول رده‌بندی گفت: پیروزی یحیی گل‌محمدی مقابل گل‌گهر سیرجان همه معادلات را به هم ریخت. حالا شهرخودرو صدرنشین لیگ برتر است و یحیی هم نشان داده از هیچ موقعیت و فرصتی برای کسب امتیاز نمی‌گذرد. او کارش را خیلی خوب بلد است و به نظر من به یکی از بهترین مربیان نسل جدید فوتبال ایران تبدیل شده است. یحیی می‌تواند تاثیرات بیشتری روی لیگ بگذارد. او سپاهان را از صدر جدول به پایین کشید، اما برای پرسپولیس و سایر مدعیان هم خط و نشان کشید و ثابت کرد با اینکه تیمش نسبت به سایر مدعیان، مهره‌های کمتری دارد، اما توانایی هایش به اندازه سایر حریفان است.

او در پایان اضافه کرد: ما دعا می‌کنیم پرسپولیس قهرمان شود، ولی این را هم باید مدنظر قرار داد که این تیم برای کسب قهرمانی نیاز دارد تا مشکلات داخلی خود را از بین ببرد. پرسپولیس وقتی به موفقیت می‌رسد که از همه مشکلات خودش و حواشی که خارج از تیم وجود دارد، عبور کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)