پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر فردی جایگزین برانکو بشود، کار سختی در پرسپولیس نداشت و هنوز هم این تیم با این بازیکنان می‌تواند در آسیا مدعی باشد.

مرتضی کرمانی‌مقدم، با اشاره به شرایط حال حاضر پرسپولیس گفت: شرایط خوب است و بازیکنان با کیفیت پرسپولیس که عنصر اصلی موفقیت تیم در چند سال اخیر بودند حفظ شده‌اند، با این شرایط هنوز هم پرسپولیس اختلاف زیادی با سایر تیم‌ها دارد.

وی در مورد گابریل کالدرون افزود: پس از جدایی برانکو باید یک مربی از او بالاتر می‌آمد و کالدرون که یک مربی با سابقه بود به تیم اضافه شد البته هر مربی دیگری هم می‌آمد کار سختی نداشت. به طور حتم قهرمانی در ایران برای پرسپولیس است و هنوز هم این تیم چند سطح از سایر تیم‌ها در لیگ ایران بالاتر است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تنها بحث جدی بر سر حواشی است. مدیریت باشگاه و کالدرون باید فضا را مدیریت کنند تا حواشی به داخل تیم رخنه نکند. پرسپولیس با همین بازیکنان به فینال آسیا رسیده و به طور حتم باز هم یک مدعی جدی در آسیا است. با این حال باید شرایط مدیریت شود.

وی گفت: پرسپولیس تنها یک مهاجم خوب کم دارد. علی علیپور به تنهایی نمی‌تواند در همه بازی ها برای پرسپولیس مفید باشد بلکه باید یک مهاجم در کنار او حضور داشته باشد. پرسپولیس در بخش دفاعی و میانه زمین نفرات خوبی دارد و تنها یک مهاجم تیم کالدرون را کامل خواهد کرد.

وی در پایان اضافه کرد: کالدرون مربی خوبی است و از فوتبال ایران و آسیا شناخت دارد. حتی تیم امسال از تیم سال های گذشته هم بهتر و کامل‌تر است و با این تیم می‌توانیم به کسب عناوین مختلف امید داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)