پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تمرینات تست گیری تیم فوتبال سپیدرود رشت با حضور ۱۰۰ بازیکن آغاز شد و تمرینات تیم بزرگ‌سالان با حضور نفرات اصلی تا پایان هفته آغاز می‌شود.

علی کریمی با اشاره به آغاز تمرینات تست گیری تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار کرد: بیش از یک‌صد بازیکن در تست امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت حضور پیدا کردند و با برگزاری شش مسابقه در قالب ۱۲ تیم سعی کردیم نفرات برتر را انتخاب کنیم، با توجه به استقبال چشمگیر علاقه‌مندان، این تست فردا نیز در ورزشگاه سردار جنگل رشت با حضور نفرات جدید برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بازیکنان منتخب نیاز است در چند مرحله گزینش شوند افزود: پس انتخاب نفرات برتر و تست آنان در چند مرحله، بازیکنانی که استعداد خوبی دارند برای عقد قرارداد و همراهی با تیم، به باشگاه اضافه می‌شوند.

سرمربی سپیدرود از غیبت علیرضا امامی فر در تمرینات تست گیری به دلیل درگیری امتحانات پایان‌ترم خبر داد و گفت: شرایط باشگاه مشخص نشده است و تست گیری در شرایطی انجام شد که دستیارانم با باشگاه قرارداد ندارند.

کریمی با بیان اینکه زمین چمن سردار جنگل رشت با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال گیلان در اختیار وی برای تست گیری قرار داده شد بیان کرد: بسیاری از بازیکنان فصل گذشته سپیدرود قراردادی با این تیم ندارند و اگر تکلیف باشگاه مشخص نشود مجبوریم تمرینات اصلی را تا پایان هفته جاری با حضور بازیکنانی که از فصل گذشته با باشگاه قرارداد دارند آغاز کنیم.

وی با اشاره به علاقه‌مندی خود برای حضور در رشت و ادامه همکاری با سپیدرود گفت: با مشخص شدن مالک باشگاه، تکلیفمان برای فصل آینده معلوم می‌شود و در حال حاضر سروسامان گرفتن سپیدرود مهم تر از هر مساله دیگری است، مهم نیست علی کریمی سرمربی سپیدرود باشد یا فرد دیگری و مهم موفقیت سپیدرود است.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بازی آسان در جام جهانی وجود ندارد تصریح کرد: در جام جهانی تیم ضعیف وجود ندارد و اینکه گفته می‌شود گروه ایران گروه مرگ است چندان صحیح نیست و گروه آسانی در جام جهانی وجود ندارد، ۳۲ کشور در جام جهانی حضور دارند و مشخص است که تیم‌های باکیفیت در این جام حضور دارند، حضور در جام جهانی به معنی بازی با تیم‌های بزرگی نظیر برزیل، اسپانیا، آرژانتین و پرتغال است.

کریمی با اشاره به شانس ایران برای صعود به دور دوم جام جهانی افزود: صعود به دور دوم سخت است ولی غیرممکن نیست، مسابقات جام جهانی می‌تواند محک جدی و پیش درآمدی برای آماده سازی جهت حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا تلقی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)