پرسپولیس نیوز:بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ هواداران نگران شرایط پرسپولیس هستند چرا که این بلاتکلیفی همه را نگران کرده است.

حسین کعبی با اشاره به شرایط پرسپولیس پس از جدایی برانکو گفت: بعد از رفتن برانکو پرسپولیس شرایط جالبی ندارد. کمتر از یک ماه دیگر مسابقات شروع می‌شود و همه تیم‌ها تکلیفشان مشخص شده است. نقل و انتقالاتشان را آغاز کردند و حتی اردوهای خود را هم برگزار کرده‌اند اما هنوز تکلیف قهرمان ایران مشخص نیست و این شرایط همه را نگران کرده است.
وی افزود: باید هر چه زودتر تکلیف مربی مشخص شود. این بلاتکلیفی همه را نگران کرده است و احساس می‌کنم برخی‌ها دوست ندارند دیگر پرسپولیس نتیجه بگیرد و به همین خاطر این سناریو را برای تیم چیده‌اند.
بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی خاطرنشان کرد: در حال حاضر توقعات خیلی بالا است و جایگزین برانکو کار سختی دارد چرا که هواداران فقط خود برانکو را می‌خواهند نه هیچ فرد دیگری را.
کعبی گفت: به طور حتم اگر بخواهند از هجمه‌ها و انتقادات کم کنند، باید مربی در سطح جهانی و نامدار را انتخاب کنند. در غیر این صورت با اولین شکست هواداران صبرشان به پایان خواهد رسید.
وی تاکید کرد: هواداران پرسپولیس همیشه از تیم خود برد می خواهند و امیدوارم روند موفقیت های این تیم ادامه داشته باشد.

بازیکن پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: مربی که می‌آید باید قطعاً خارجی و خوب باشد چرا که گزینه داخلی خوبی برای پرسولیس در حال حاضر وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)