وبسایت رسمی برنامه نود – مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شرایط مالی بازیکنان تیم ما افتضاح است و اگر پول‌مان را ندهند مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنیم.

عقیل کعبی در مورد مشکلات مالی استقلال خوزستان اظهار داشت: شرایط مالی استقلال خوزستان واقعاً افتضاح است. قبلاً شرایط خوب بود، اما الان پولی به بازیکنان نمی‌دهند. خیلی از بچه‌های تیم ما جوان هستند و پول کرایه ماشین ندارند تا در تمرینات حاضر شوند و مسئولان هم به فکر بازیکنان نیستند. من پنج هفته مصدوم بودم، اما مدیرعامل یا مسئولان باشگاه یک بار تماس نگرفتند تا حالم را بپرسند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما نزد مدیرعامل رفته بودند تا در مورد مشکلات مالی صحبت کنند. مدیرعامل باشگاه به آنها گفته بود که هر وقت برنده شدید به شما پول می‌دهیم و هر بازیکنی هم قصد جدایی دارد می‌تواند این کار را انجام دهد. این برخورد اصلاً درست نیست و اگر مشکلات را حل کنند شک نکنید که نتایج خوبی می‌گیریم و در لیگ برتر می‌مانیم. مالک و مدیرعامل باشگاه قول داده بودند که هر هفته ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون به تیم تزریق کنند که دو هفته این اتفاق افتاد، اما الان دو ماه است که پول نگرفته‌ایم.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد بحث عدم حضور بازیکنان این تیم برابر پرسپولیس تصریح کرد: اگر پول‌مان را ندهند واقعاً برابر پرسپولیس حاضر نخواهیم شد و هر کاری هم که دل‌شان می‌خواهد انجام دهند. وقتی برای ما هیچ ارزشی قائل نیستند، چرا ما باید خودمان را اذیت کنیم؟ واقعیت این است که من چشمم آب نمی‌خورد که این مشکلات حل شود.

۲۰۵۱

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)