پرسپولیس نیوز: پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس می‌تواند در بازی با شارجه، شکست مقابل الدحیل را جبران کند.

حسین کلانی، در مورد دیدار سه‌شنبه پرسپولیس مقابل شارجه امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من کارشناس فنی فوتبال نیستم و اگر فردی بخواهد به طور دقیق در مورد پرسپولیس اظهارنظر کند باید در کنار تیم حضور داشته باشد و شرایط تمرینات بازیکنان را از نزدیک دنبال کند. در حال حاضر من هم مثل بقیه مردم از تلویزیون مسابقات پرسپولیس را دنبال می‌کنم و اظهارنظر دقیق و فنی نمی‌توانم داشته باشم.

وی افزود:‌البته در پرسپولیس شاهد یک همبستگی خوب در باشگاه هستیم تمام ارکان باشگاه از هیأت مدیره و مدیرعامل گرفته تا سرمربی و بازیکنان به وجود آمده است. این همبستگی می‌تواند به پرسپولیس خیلی کمک کند.

کلانی با اشاره به باخت مقابل الدحیل گفت: در آن مسابقه داور یک اشتباه مرتکب شد که سبب به ثمر رسیدن گل اول الدحیل شد. اگر آن گل با اشتباه داور به ثمر نمی‌رسید نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد. در نیمه دوم همه دیدند که پرسپولیس چقدر خوب و مسلط بازی کرد. با این حال پرسپولیس اکنون آمادگی دارد تا نتیجه ناجور در بازی قبل را مقابل شارجه امارات جبران کند و موجب خشوحالی هواداران شود.

وی در مورد اینکه بازیکنان در بازی قبل بازی را رها کردند و دنبال داور دویدند، اظهار داشت: قطعاً‌ نباید چنین رفتاری انجام شود. در جام ملت‌های آسیا هم در بازی با ژاپن بازیکنان ما همین اشتباه را مرتکب شدند و دنبال داور بودند تا از او خطا بگیرند که حریف گلزنی کردند. قطعاً کادر فنی در مورد این مسئله توصیه‌های لازم را به بازیکنان می‌کند.

وی در مورد اینکه گل‌محمدی می‌تواند با پرسپولیس در آسیا موفق شود، اظهار داشت: قطعاً همین‌طور است. او یکی از مربیان جوان و خوب ایرانی است. خوشبختانه تمام کادر فنی و کادر مدیریتی باشگاه هم پرسپولیس هستند و همبستگی مناسبی در باشگاه انجام شده است. انصاری‌فرد با درایت باشگاه را مدیریت می‌کند و امیدوارم نتیجه مثبتی رقم برخورد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)