مجموعه «کلاه قرمزی» در سال 93 شامل هفت ویژه برنامه است که یک قسمت از آن پیش از برگزاری مسابقات تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2014 برزیل، به نمایش درمی‌آید.

به گزارش  ایسنا، مدیر گروه کودک شبکه دو درباره ویژه برنامه «کلاه قرمزی» برای مسابقات فوتبال جام‌جم جهانی گفت: در سری جدید این مجموعه یک قسمت ویژه تدارک دیده شده که پیش از برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی کشورمان و آرژانتین در جام جهانی 2014 از شبکه دو پخش خواهد شد.

زارعان درباره این بخش از برنامه گفت: در این ویژه برنامه نیز مانند همیشه مهمانانی حضور دارند که از چهره‌های مطرح و شناخته شده هستند، اما در میان این افراد، یکی از فوتبالیست‌های سرشناس کشورمان مهمان کلاه قرمزی خواهد بود.

مدیر گروه کودک شبکه دو و گروه تولید این برنامه، برای شگفت‌زده شدن مخاطبان شبکه دو و علاقه‌مندان برنامه کلاه قرمزی از ذکر نام این فوتبالیست خودداری کرده‌اند.

از جمله هنرمندانی که تاکنون مهمان خانواده کلاه قرمزی بوده‌اند می‌توان به ابراهیم حاتمی‌کیا، شهاب حسینی، مهناز افشار، علیرضا خمسه، آتیلاپسیانی، امین حیایی، رامبد جوان، نگار جواهریان و طناز طباطبایی اشاره کرد.

مجموعه «کلاه قرمزی» در اعیاد و جشن‌های مختلف امسال هم از شبکه دو پخش می‌شود. تصویربرداری مجموعه «کلاه قرمزی» در استودیوی این برنامه ادامه دارد و قرار است در اعیاد امسال عروسک‌های این مجموعه همچنان ماجراهایشان را برای علاقه‌مندان خود به نمایش بگذارند.

علی زارعان – مدیر گروه کودک شبکه دو – درباره قسمت‌های جدید این مجموعه گفت: هر قسمت از سری جدید این مجموعه یک داستان مستقل دارد، ایده این داستان‌ها مشخص شده و گروه در حال تمرین است تا طرح‌ها و داستان‌های نهایی مشخص شود.

مدیر گروه شبکه دو درباره داستان‌های سری جدید این مجموعه توضیح داد: مثل همیشه هر قسمت از این مجموعه چند قصه را به نمایش می‌گذارد که حتی در صورت داشتن تم‌های مشترک، مستقل هستند و هدف اصلی آنها، ایجاد فضایی شاد و آموزنده است.

به گفته زارعان، بخش های جدید این مجموعه برای نمایش در روز تولد حضرت زهرا(س) و روز زن، میلاد حضرت علی(ع) و مبعث پیامبر(ص) و اعیاد فطر، قربان و غدیر تولید می شود .

علی زارعان درباره حضور این عروسک ها در سری جدید برنامه کلاه قرمزی گفت: از همه عروسک ها در سری جدید استفاده خواهد شد، ممکن است حضور عروسک ها به فراخور قصه کوتاه یا طولانی باشد، اما همه عروسک های این مجموعه در داستان های مختلف و مستقل آن حضور خواهند داشت. نمایش ویژه برنامه های کلاه قرمزی در اعیاد سال 93 از سی ویکم فروردین همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادر آغاز می شود و با ویژه برنامه برنامه های ولادت امام علی (ع) و روز پدر در بیست وسوم اردیبهشت و ویژه برنامه جام جهانی فوتبال ادامه پیدا خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)