پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس اگر می‌خواهد موفق شود باید روش بازی خود را عوض کند این تیم نیاز به کارهای تاکتیکی بیشتر دارد.

محمود کلهر، در مورد شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ به نظر من بازی خوبی را مشاهده کردیم در نیمه دوم پرسپولیس تغییر تاکتیک داد و شرایط بهتری پیدا کرد. الدحیل با توجه به تدارک خوبی که دیده بود با اقتدار به میدان آمد. پرسپولیس اگر می‌خواهد موفق شود باید روش بازی خود را عوض کند، پرسپولیس نیاز به کارهای تاکتیکی بیشتر دارد. در نیمه اول بازی را به حریف داده بود و آنها می‌توانستند باز هم گلزنی کنند.

وی افزود: در نیمه دوم پرسپولیس بازی بهتری انجام داد اما این کافی نیست. تیمی که هدفش قهرمانی است باید هجومی‌تر کار کند. تیم الدحیل بسیار هماهنگ بود اما آنها هم نشان دادند شکننده هستند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنی مثل امید عالیشاه که در روز خوب خود به سر می‌برد توانست به راحتی از مدافعان این تیم عبور کند. پرسپولیس این توان را دارد که به مرحله بعد راه پیدا کند و درورزشگاه آزادی می‌توان این تیم را شکست داد.

وی در مورد بازی برگشت، عنوان کرد: الدحیل یک تیم با برنامه و حرفه‌ای است آنها می‌دانند پرسپولیس در مسابقه برگشت حمله می‌کند برانکو باید مراقب دفاع باشد. محمد انصاری، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده خصوصیات دفاعی خوبی دارند و در این مورد عملکردشان مثبت است. سازمان دفاعی پرسپولیس باید حفظ شود و باید مراقب باشند تا در ضدحملات اسیر نشوند.

کلهر در پایان گفت: با وضعیت مدافعین الدحیل پرسپولیس می‌تواند از اشتباهات آنها استفاده کند. با توجه به محرومیت سیامک نعمتی پرسپولیس در این مسابقه می‌تواند از علیپور و منشا استفاده کند تا از خط دفاعی حریف عبور کنند. مدافعان کناری پرسپولیس هم باید در ارسال‌ها بهتر عمل کنند تا مهاجمان پرسپولیس از فرصت‌های به وجود آمده بهتر استفاده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)