پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کلمبیا معتقد است کارلوس کی‌روش کار آسانی در تیم ملی این کشور نخواهد داشت.

اسکار کوردوبا، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کلمبیا که در حال حاضر به عنوان کارشناس با شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس» همکاری می‌کند، در خصوص اینکه گفته می‌شود کارلوس کی‌روش سرمربی بعدی تری‌کالر است، گفت: نگران این بودیم که چرا فدراسیون فوتبال کلمبیا، سرمربی جدید را معرفی نمی‌کند. اکنون به نظر می‌رسد  کی‌روش هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده خواهد گرفت. او مربی‌ای است که رزومه خوبی دارد، اما به اعتقاد من با فوتبال ما فاصله دارد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کلمبیا معتقد است کی‌روش کار سختی روی نیمکت تری‌کالر خواهد داشت و در این خصوص اظهار داشت: کی‌روش چالش بزرگی برای تصاحب قلب‌ هواداران کلمبیا خواهد داشت چون خوسه پکرمان انتظارات را در بین آنها بالا برد.

کارلوس کی‌روش ۶۵ ساله در حال حاضر حمایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده دارد و با این تیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ حاضر است. گفته می‌شود او پس از پایان قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران در تاریخ اول فوریه (۱۲ بهمن) راهی کلمبیا خواهد شد تا هدایت تری‌کالر را برعهده بگیرد.

بر اساس گزارش سایت «لا کرونیکا» کلمبیا، فدراسیون فوتبال کلمبیا گزینه‌ای دیگر به غیر از کی‌روش نداشته و انتظار می‌رود در ماه آینده میلادی (فوریه) او را به طور رسمی معرفی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)