پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال دومین پیام خود را در خصوص جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات را منتشر کرد.

سرمربی تیم ملی پیام دوم خود در خصوص جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹- امارات را منتشر کرد.
متن این پیام به این شرح است:

تضعیف کردن و یا از دست دادن کسب مقام در جام ملتهای آسیا، در حقیقت یک بی احترامی به تمامی فداکاریها و تعهداتی است که از طرف مربیان و بازیکنان در چند سال گذشته انجام شده است.

عدم حمایت از برنامه آماده سازی تیم ملی بصورت موثر و در زمان مناسب، با منابع و راهکارهای واقعی باعث ناامیدی هواداران تیم ملی خواهد شد و باعث شرمساری و تحقیر تمام رویاها و توقعات هوادارانی است که با توجه به دستاوردهای تیم ملی بالاتر نیز رفته است.

بعضی اوقات مطلب اصلی تعقیب کردن غیر ممکن‌ها نیست بلکه می تواند بهبود بخشیدن شرایط گذشته باشد. برای قهرمان بودن ، برای رسیدن به پیروزی شما باید بهتر بازی کنید، بیشتر تمرین کنید، استراحت و خواب بهتری داشته باشید.

با یک گروه خوش فکر فنی که همانند یک گروهان هستند، یابندگان ارزشها، خالقان استعداد، برهم زنندگان شجاع، آنالیست‌های دقیق، با انجام کارهایی بسی دشوار و هوشمندانه با پایبندی و نمایش شمه‌هایی از شجاعت و همینطور فداکاریهای بی‌نظیر، ما توانستیم کارهایی را مقدور نماییم. در همان جایی که دقیقا دیگران پیش بینی می‌کردند که غیر ممکن است به موفقیت دست یابیم، بعضی از آنها حتی آرزو و توقع شکست ما را داشتند.

آفرین آقایان، بنده به شما بسیار افتخار می‌کنم و در همین جا می خواهم از صمیم قلبم از شما تشکر کنم.

البته باید بگویم که در حال حاضر زمان آن است که همه ما برخیزیم و مقابل چالشهای پیش رو با همان قدرت انعطاف پذیری و تعهد همیشگی بایستیم و دقیقا کارهایی که برای آمادگی، تمرین بهتر و حمایت از بازیکنانمان در تیم ملی لازم است را انجام دهیم.

در حال حاضر که ما با بادهای ویرانگر روبرو هستیم، من به دنبال شجاعت و وفاداری شما برای ایجاد انگیزه در بازیکنانمان هستم تا بتوانیم در جام ملتهای ۲۰۱۹ امارات به موفقیت برسیم و قطره‌های عرق را تبدیل به طلا بکنیم، به خاطر هواداران تیم ملی.
با آرزوی بهترین ها
کارلوس کی روش

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)