پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم این چند بازی آخر هم تمام شود و این محرومیت از سر پرسپولیس عبور کند.

حمیدرضا گرشاسبی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی سختی بود و خوشحالم که بچه‌ها ۳ امتیاز دیگر به دست آوردند. بچه‌ها نشان دادند که با همه محرومیت‌ها و مشکلاتی که وجود دارد در همه بازی‌ها غیرت به خرج می‌دهند و خوب کار می‌کنند.

وی ادامه داد: واقعاً عضلات بچه‌ها خسته و له شده است. ان‌شاءالله این چند بازی هم تمام خواهد شد و بعد از این که سایه محرومیت از سر پرسپولیس برداشته شود بازیکنان جدید به تیم خواهند آمد تا تیم برای محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها دچار فشار نشود. با برانکو نشست‌هایی داشته‌ایم که اگر نیاز باشد تیم دوباره تقویت شود برای جذب بازیکنان جدید باز هم اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل پرسپولیس راجع به قانون منع به کارگیری بازنشستگان و این که آیا او با این قانون در باشگاه پرسپولیس خواهد ماند یا خیر؟ گفت: نمی‌توانم درباره این موضوع پاسخ دهم و وزارت ورزش باید پاسخ این سوال را بدهد، چرا که من قول داده‌ام باری که روی دوشم هست را زمین نگذارم و هنوز پای عهدم هستم، مگر اینکه شخص دیگری به عنوان مدیرعامل باشگاه معرفی شود و من کار را به او تحویل دهم در غیر این صورت در خدمت پرسپولیس و هوادارانش هستم.

گرشاسبی در واکنش به این که طبق قانون مجلس بازنشستگان فقط دو روز دیگر را برای ترک محل خدمت‌شان فرصت دارند، تصریح کرد: این سوال را نمی‌توانم پاسخ دهم و در این مورد باید مقامات وزارت ورزش صحبت کنند. هر تصمیمی که در نهایت گرفته شود من در خدمت خواهم بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به نام‌هایی از جمله مرتضی پورعلی‌گنجی که برای انتقال به پرسپولیس از آنها یاد می‌شود، عنوان کرد: هیچ کدام از آنها صحت ندارد و فقط شایعه است. ما و برانکو باید ابتدا به جمع‌بندی برسیم و بعد از پایان مسابقات نیم فصل اول برای جذب بازیکن اقدام خواهیم کرد، چرا که الان از لحاظ منطقی، حرفه‌ای و اخلاقی درست نیست که اسمی از کسی برده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)