پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس از توقیف اموالش به خاطر مالیات این باشگاه خبر داد.

حمیدرضا گرشاسبی، درباره حواشی رخ داده در دیدار پرسپولیس و داماش که در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد، اظهار کرد: من به عنوان یک خوزستانی می‌گویم وقتی این استان تیمی در فینال جام حذفی ندارد چرا باید بازی فینال در خوزستان برگزار شود اما برای برگزاری چنین بازی باید برنامه ریزی اصولی انجام شود تا هوادار در یک فضای آرام به ورزشگاه بیاید و آسایش او حفظ شود. وقتی تماشاگر با زبان روزه از ساعت ۹ صبح به ورزشگاه می‌آید در نهایت هم اتفاقات خوبی رخ نمی‌دهد. چه انتظاری باید از این هوادار داشت که عصبانی نشود. وقتی هم که قرار است بازی در یک زمین بی طرف برگزار شود باید تقسیم بندی تماشاگران هم درست معلوم باشد. وقتی این اشکالات به وجود آمد قاعدتاً نمره منفی می‌گیریم.

وی در ادامه اضافه کرد: از قبل باید سهمیه جایگاه‌ها را مشخص می‌کردند و جایگاه هواداران داماش هم مشخص می‌شد و تا آخرین لحظه نباید اجازه می‌دادند که کسی به آن جایگاه برود.

او در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم مدیرعامل باشگاه داماش مبنی بر اینکه اگر هوادارانشان به ورزشگاه نیایند اجازه برگزاری بازی را نمی‌داد را تصمیم درستی می‌دانید یا خیر؟ گفت: ۱۰۰ درصد این تصمیم درست بود البته چند ساعت قبل از بازی که ورزشگاه پر از تماشاگر شده بود باید این تصمیم را اعلام می‌کردند تا راهکاری برای آن اندیشیده شود. اگر این کار را می‌کردند یگان ویژه هم فرصت کافی در اختیار داشت که جایگاه را تخلیه کند. البته من فکر می‌کنم بهتر بود بازی را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌کردند که ظرفیت بیشتری داشت. اما با این حال باز هم می‌گویم در شأن استان خوزستان نبود که میزبانی این بازی را بپذیرد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که عملکرد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را در برگزاری بازی‌ها چطور ارزیابی می‌کند، گفت: الان تنش‌های اجتماعی و اقتصادی وجود دارد که این مسئله باعث شده مردم عصبانی به روی سکوها بروند. البته فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نقش اصلی را دارند چرا که آنها برگزار کننده مسابقه هستند. آنها باید جلسه‌ای با شورای تامین برگزار می‌کردند و تمام مسائل را برای امنیت بازی پیش بینی می‌کردند. من می‌دانم خیلی از نیروها تلاش زیادی انجام دادند که این بازی در امنیت کامل برگزار شود اما باید برنامه ریزی درستی انجام می‌شد. من متأسفم در ایام ماه مبارک رمضان شاهد چنین درگیری‌هایی بودیم.

وی در ادامه درباره اینکه گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ در صورت ترک ایران برای هدایت پرسپولیس باز نخواهد گشت، گفت: برانکو با پرسپولیس یک فصل دیگر قرارداد دارد اما اینکه گفته می‌شود بندی برای فسخ قرارداد وجود دارد باید بگویم این به تعهدات طرفین بر می‌گردد. باید ببینیم باشگاه پرسپولیس چقدر به برانکو پرداختی داشته است اما من قطعاً می‌دانم برانکو آدمی نیست که پرسپولیس را رها کند.

او همچنین به مشکلات مالیاتی باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: به خاطر مالیات درآمد باشگاه پرسپولیس برای من حکمی آمده است که حساب‌هایم را مسدود کرده‌اند. هم برای من و هم برای اعضای هیأت مدیره باشگاه چنین نامه‌ای آمده است. الان می‌خواهند اموال شخصی مرا توقیف کنند. در صورتی که مدیرعامل در یک باشگاه دولتی اختیاری ندارد. تصمیم گیری‌های کلان باید در مجمع که رئیس آن وزیر ورزش است اتخاذ شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر ممنوع الخروج است یا خیر؟ گفت: قطعاً هستم و حساب‌های شخصی‌ام را هم مسدود کرده‌اند. در کل هر چه به نامم هست را می‌خواهند توقیف کنند.

گرشاسبی در ادامه درباره اینکه آیا احتمال بازداشتش هم وجود دارد یا خیر؟ گفت: بله این احتمال وجود دارد چون به ما می‌گویند ۶۸ میلیارد تومان پول را بدهید و نداشته باشیم که بدهیم ابتدا به سراغ اموال می‌روند و وقتی اموال و دارایی‌ها پاسخگو نبود قاعدتاً آخرش هم به بازداشت ختم می‌شود.

اینها می‌خواهند پول‌هایی که دیگران ۱۰۰۰ میلیاردی بردند را از ما بگیرند. به خاطر همین است که هیچ مدیری نمی‌تواند سالم کار کند. وقتی کار می‌کنیم می‌گویند باشگاه دولتی است و شما بازنشسته هستید و باید بروید اما الان که بحث مالیات است باشگاه خصوصی شده است؟ مالیات را من باید بدهم. چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید. ان‌شاءالله در آینده باز هم صحبت‌هایی دارم که مطرح خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)