پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تا امروز عصر ۲۰ هزار بلیت برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به فروش رفته است.

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه سه سیما اظهار داشت: از ساعت ۱۲ ظهر امروز سایت برای فروش بلیت بازی پرسپولیس و کاشیما باز شد که به دلیل استقبال عظیم هواداران مشتاق پرسپولیس سایت با مشکل مواجه شد. گروه‌های متخصص سعی کردند این اشکال را برطرف کنند و چهار سرور دیگر به مجموعه اضافه شد. در نهایت از ساعت ۱۷:۱۰ فروش بلیت فینال آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر شرایط اینگونه است که بخشی از هواداران بلیت خریداری می‌کنند و پس از خروج آنها از سایت شمار دیگری از هواداران برای خرید وارد سایت می‌شوند. تا این لحظه ۲۰ هزار بلیت مسابقه پرسپولیس و کاشیما به فروش رفته است. مسئولینی از پلیس فتا، استانداری و نماینده دادستانی هم بر فروش اینترنتی بلیت نظارت دارند.

گرشاسبی در مورد اینکه چه تعداد تماشاگر ژاپنی در ورزشگاه حاضر می‌شود، گفت: در بازی رفت ۸۰۰ ایرانی در ورزشگاه بلیت خریداری کردند و ۲۰۰ بلیت هم ما برایشان خریداری کردیم زیرا در ژاپن فقط بلیت به ژاپنی‌ها فروخته می‌شد. ایرانیانی هم که توانسته بودند بلیت بازی را بخرند همسر و اقوام ژاپنی داشتند. در بازی برگشت هم ما ۸۰۰ بلیت به ژاپنی‌ها خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه روز شنبه بلیتی در ورزشگاه فروخته خواهد شد یا نه، اظهار داشت: فکر می‌کنم بلیت فروشی تا ظهر فردا ادامه داشته باشد و روز شنبه هم بلیت‌ها با مطابقت کارت ملی خریداران به آنها تحویل داده می‌شود.

وی در مورد اینکه وضعیت تیم پرسپولیس چگونه است، گفت: بازیکنان و مربیان تیم هم قسم شده‌اند تا در بازی برگشت جبران کنند و من وقتی شرایط روحی و روانی بازیکنان را دیدم به موفقیت و قهرمانی امیدوار شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)