پرسپولیس نیوز: برانکو در تمرین امروز پرسپولیس پا به توپ شد.

تمرین پرسپولیس برای دیدار مقابل تیم سپیدرود رشت امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد و سرخپوشان یک جلسه تمرین نسبتا سنگین را پشت‌سر گذاشتند.

* بازیکنان ابتدا به مدت ۳۰ دقیقه به کار بدنسازی پرداختند سپس  با صحبت‌های برانکو به کارهای تاکتیکی شامل سانتر از جناحین و کارهای ترکیبی روی آوردند.

* بازیکنان ملی پوش که روز گذشته در تمرینات ریکاوری تیم ملی بودند امروز در تمرینات سرخپوشان حاضر شدند.

* حدود ۱۰۰ هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و بازیکنان و کادرفنی را تشویق کردند. آنها در اقدامی جالب به کاپیتان سرخپوشان یعنی سید جلال حسینی لقب «سید جلال جهانی» دادند که این مسئله با واکنش بیرانوند همراه شده و به حسینی با حالت خنده گفت؛ کی جهانی شدی ما خبردار نشدیم!

* محمد انصاری و علی علیپور به دلیل مصدومیت به صورت اختصاصی به نرم دوی پرداختند  این درحالی بود که انصاری دقایقی به صورت اختصاصی با آنالیزور تیم در مورد آنالیز پرسپولیس در برنامه نود صحبت کرد.

* هواداران در ادامه تشویق‌های خود صادق محرمی را مورد لطف قرار داده و از خواستند فصل بعد در تیم پرسپولیس بماند. آنها همچنین به این بازیکن گفتند در هیچ تیمی به این شکل تشویق نخواهد شد.

* علی علیپور برای دقایقی در کنار زمین دست به دوربین شد و از این‌رو متوجه عکاسان قرار گرفت.

* در حین تمرین برانکو برای اینکه نکات تاکتیکی را بهتر به شاگردانش گوشزد کند، مجبور شد خودش پا به توپ شود.

* رادوشوویچ دروازبان کروات تیم پرسپولیس که روز گذشته از ناحیه انگشت شصت دست دچار مصدومیت شده بود امروز بدون هیچ مشکلی تمرین کرد.

* افشین پیروانی در تمرین امروز پرسپولیس غایب بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)