پرسپولیس نیوز: برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با درخواست سرمربی تیم امید این باشگاه مخالفت کرد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز (دوشنبه) با حضور ۱۵ بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* یک گروه مستندساز در حاشیه تمرین امروز برای ساختی کلیپی قبل از بازی مقابل السد قطر در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و از بازیکنان و کادر فنی فیلم گرفتند.

* اسماعیل هلالی سرمربی تیم امید پرسپولیس دقایقی با خبرنگاران حاضر در محل تمرین صحبت کرد و در خصوص وضیعت یکی از بازیکنان تیم امید که در تمرینات پرسپولیس حاضر و در دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل منصور ساوه دچار مصدومیت شدید شد، گفت : عماد علیپور بازیکن جوان تیم امید تحمل تمرینات پرفشار برانکو نداشت و این طور مصدوم شد. او شرایط بدنی همانند بازیکنان پرسپولیس ندارد و مثل آنها حرفه‌ای زندگی نمی‌کنند. من می‌خواستم این موضوع را به برانکو اعلام کنم ولی گفتم او یک مربی حرفه‌ای است و شرایط را بهتر از من درک می‌کند.

هلالی همچنین گفت که برانکو با درخواستش برای حضور دو بازیکن جوان پرسپولیس به‌نام‌های احسان حسینی و محمد امین اسدی برای دیدار حساس در قالب دربی امیدها مقابل استقلال در هفته آینده مخالفت کرده است.

* در تمرین امروز بازیکنان ابتدا زیر نظر برانکو به دوگروه تقسیم شدند و به تمرین آقا وسط و پاس تک ضرب پرداختند. سانتر از جناحین و تمرین گلزنی بخش بعدی تمرین شاگردان برانکو بود. بازیکنان پرسپولیس در پایان به دوگروه تقسیم شدند و به تنیس و فوتبال مشغول شدند.

* سرخپوشان علی‌رغم تمرینات پرفشار در روزهای قبل امروز تمرین سبک و ریکاوری را پشت سر گذاشتند تا از فشار تمرینات برانکو خارج شوند.

* رادوشوویچ دروازبان کروات تیم پرسپولیس در اوایل تمرین با اجازه برانکو زمین تمرین را ترک کرد.

* علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، ابوالفضل دریش‌وند، حمیدرضا طاهرخانی، سعید حسین‌پور و بشار رسن غایبان تمرین پرسپولیس بودند.

* محسن ربیع‌خواه و حسین ماهینی امروز زیر نظر مربی بدنساز به تمرینات اختصاصی پرداختند.

*کمتر از بیست هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)