پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود را برای بازی با پدیده انجام داد.

تمرین امروز سرخپوشان از ساعت ۱۱ برگزار شد. تعدادی از بازیکنان حتی زودتر از زمان تمرین در زمین حاضر شدند و به کار به توپ پرداختند و در این میان مسابقه‌های چند نفره‌ای برای گلزنی از زوایای خاص ترتیب داده بودند.

* پیش از شروع رسمی تمرین، مصطفی قنبرپور در جمع بازیکنان حضور یافت و از آنها به عنوان مدیر تیم خداحافظی و برای آنها آرزوی موفقیت کرد. وی در صحبت‌های خود گفت که آنها شایسته کسب سومین قهرمانی پیاپی هستند و نباید یک لحظه از این هدف غافل شوند.

* بعد از صحبت‌های قنبرپور، بازیکنان شروع به انجام حرکات بدنی و گرم کردن زیر نظر مربی بدنساز کردند. پس از آن، فوتبال تکضرب و دو ضرب در قالب دو تیم زرد و مشکی در نیمی از زمین در دستور کار بود. این بخش تمرین برای ۲۰ دقیقه به طول انجامید.

* سرخپوشان در این تمرین بسیار شاداب و سرحال بودند و سید جلال حسینی هم با بازیکنان صحبت می‌کرد و به آنها انگیزه می‌داد.

* بخش بعدی تمرین سرخپوشان، شبیه‌سازی برنامه‌های تاکتیکی با پدیده در دفاع و حمله بود.

* حسین ماهینی، محمد انصاری و آدام همتی هم نفراتی بودند که با برنامه استیلینوویچ در سالن بدنسازی تمرین کردند. محمد انصاری همچنین در زمین فوتبال حاضر شد و به دویدن کنار زمین پرداخت.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام حذفی از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)