پرسپولیس نیوز: تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در غیاب یک بازیکن در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در زمین شماره یک مجموعه ورزشی آزادی در شرایطی برگزار شد که خبرنگاران رسانه‌های گروهی حدود ۳۰ دقیقه پشت درهای ورزشگاه معطل شده و هنگامی که آنها وارد مجموعه ورزشی آزادی شدند تمرین تیم ملی آغاز شده بود.

*‌ پیش از شروع تمرین ویلموتس سرمربی تیم ملی برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و نکات تمرینی را به آنها گوشزد کرد.

* محمد حبیبی که در اردوی فعلی به جای مینیا وظیفه تمرین دادن گلرها را برعهده دارد امروز با دروازه‌بانان تیم ملی به صورت جداگانه کار کرد.

* مهدی طارمی و مهرداد و میلاد محمدی که روز گذشته در ساختمان پک به صورت جداگانه تمرین کرده بودند امروز پا به پای سایر نفرات تیم ملی تمرین کردند. نکته جالب اینجا بود که دوقلو‌های تیم ملی در تمرینات نفر به نفر و پاس‌کاری‌های روبه‌رو با یکدیگر تمرینات مدنظر ویلموتس را انجام می‌دادند.

امید نورافکن که امروز به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است در کنار سایر نفرات تیم ملی اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کرد.

* سیدمجید حسینی به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین امروز حضور نداشت و این بازیکن برای دیدار با کامبوج استراحت خواهد کرد و کادر پزشکی تیم ملی تلاش می‌کند تا حسینی را برای بازی بعدی مقابل بحرین آماده کند.

*‌ در ابتدای تمرین امروز بازیکنان بعد از گرم کردن بدن‌ها به کار با توپ پرداخته و سپس مارک ویلموتس خودش وارد عمل شد و برنامه‌های تاکتیکی را برعهده گرفت. نکته جالب توجه حرکت عجیب ویلموتس مقابل بازیکنان بود که وی در میانه زمین سردار آزمون، مهدی طارمی، رامین رضائیان، کنعانی‌زادگان، کریم انصاری‌فرد، محبی، پورعلی‌گنجی و ابراهیمی را جمع کرد و خودش روی زمین نشست و با کنزهایی که در دست داشت تاکتیک‌های مدنظرش را جلوی پای بازیکنان به آنها نشان می‌داد.

* پیش از شروع تمرین تاکتیکی سردار آزمون و بیرانوند که معمولا رابطه خوبی در طول برگزاری تمرینانت دارند برای یکدیگر کری‌خوانی کرده و مهام تیم ملی به بیرانوند پنالتی می‌زد.

با آغاز تمرینات تاکتیکی تیم ملی خبرنگاران رسانه‌های گروهی ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

* تیم ملی فوتبال ایران فردا آخرین تمرین خود را قبل از بازی با کامبوج در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.

دیدار تیم‌های میلی فوتبال ایران و کامبوج روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)