پرسپولیس نیوز: تمرین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ساختمان پک برگزار شد.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران بعدازظهر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ساختمان پک برگزار شد.

* تمرین بعدازظهر ملی‌پوشان ایران با چهار بازیکن برگزار شد.

* علی کریمی، قلی‌زاده، خان‌زاده و مهدی ترابی در ساختمان پک حضور داشتند.

*امید ابراهیمی هم ملی‌پوش فوتبال استقلال که در بازی با ذوب‌آهن مصدوم شد در ساختمان پک حضور دارد تا شرایط خوبی به دست بیاورد.

* علیرضا جهانبخش که به تازگی به ایران آماده در ساختمان پک مشغول انجام ریکاوری است تا بتواند در تمرینات اضافه شود و به تیم ملی کمک کند.

* ابتدا بازیکنان مشغول انجام تردمیل و دوچرخه بودند و بعد از آن زیر نظر دستیاران کی‌روش کارهای بدنی خود را انجام دادند.

*  بسیاری از خبرنگاران از ساختمان پک دیدن کردند. در ساختمان پک تغییراتی زیادی صورت گرفته از امکانات پزشکی جداگانه، استخر و امکانات متنوع که نشان می‌دهد ساختمانی با امکانات بالا در اختیار تیم ملی ایران قرار دارد.

* همچنین در ساختمان پک موزه عکسی افتتاح شده است که به بهانه قدردانی از کسانی که در تیم ملی طی این چند سال گذشته زحمت کشیدند عکس‌شان روی دیوار قرار دارد. از بازیکنانی که بالای ۱۰۰ بازی ملی دارند، مربیان سابق تیم ملی، کاپیتان‌هایی که در این چند ساله در جام جهانی حضور داشتند عکس‌شان روی دیوار پک قرار دارد.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال ایران بعد از اینکه وارد ساختمان پک شد ابتدا با توپ بسکتبال یک پرتاب سه امتیازی انجام داد و باعث شد که خبرنگاران از این کار شوکه شوند.

* بعد از بازدید خبرنگاران از امکانات ساختمان پک کارلوس کی‌روش در دفتر شخصی‌اش مشغول  آنالیز بازیکنان ملی‌پوش که در باشگاه‌هایشان بازی می‌کنند، بود و همچنین آنالیز تیم‌های حاضر در جام جهانی و تیم‌های هم‌گروه ایران در این تورنمنت.

*در پایان بعد از بازدید خبرنگاران از ساختمان پک علیرضا جهانبخش با اصحاب رسانه مصاحبه کرد  همچنین خبرنگاران از شرایط زمین و کیفیت زمین‌های آکادمی فوتبال دیدند کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)