پرسپولیس نیوز: اولین تمرین تاکتیکی شاگردان کی‌روش در زمین چمن برای بازی با بولیوی عصر امروز در زمین پژوهشکده شرکت نفت برگزار شد.

اولین تمرین تاکتیکی تیم ملی فوتبال ایران در زمین چمن برای دیدار دوستانه مقابل بولیوی از ساعت ۱۶ امروز در زمین پژوهشکده شرکت نفت برگزار شد.

ملی‌پوشان در ۲ جلسه گذشته در ساختمان پک تمرینات خود را پیگیری کردند.

* مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد و علی قلی‌زاده ۳ بازیکنی بودند که امروز به جمع ملی‌پوشان اضافه شده و در کنار سایر نفرات تمرین کردند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی با گذشت چند دقیقه از آغاز تمرین امروز بالاخره در تمرین تیم ملی آفتابی شد. وی در تمرینات دو روز گذشته در ساختمان پک و در زمان حضور رسانه‌ها در سالن حضور نداشت ولی امروز سرانجام در تمرین آفتابی شد. کی‌روش از همان ابتدا روی صندلی در کنار مترجم خود و همچنین خراطی یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال نشست و حدود ۵۰ دقیقه با این نفرات به صحبت پرداخت. در این لحظات اوسیانو کروز و مک‌درمورت اجرای تمرینات تیم ملی را بر عهده گرفتند. بعد از گذشت ۵۰ دقیقه از تمرین امروز، کی‌روش در حالیکه چهره‌ای خندان به لب داشت محل تمرین تیم ملی را ترک کرد.

* علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی ۱۰ بازیکن حاضر در تمرین امروز تیم ملی فوتبال بودند.

* ملی‌پوشان مثل روزهای اخیر با همان لباس‌های آدیداس که قبل از جام جهانی از آن استفاده می‌کردند تمرین کردند. این در حالیست که ظاهراً فعلاً قرارداد تیم ملی با شرکت آل‌اشپورت منتفی شده و همانطور که کی‌روش اعلام کرد ملی‌پوشان از لباس‌هایی که در انبار فدراسیون فوتبال وجود دارد در تمرینات و بازی‌های پیش رو استفاده می‌کنند.

* بخش اول تمرین امروز تیم ملی به کار کششی اختصاص داشت و سپس ملی‌پوشان در گروه‌های ۴ و ۲ نفره آقا وسط انجام دادند. در بخش بعد فوتبال با ۴ دروازه کوچک انجام شد که دو تیم پنج نفره در قالب نارنجی و سفید با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این بازی هم کری خاصی وجود داشت.

* در همان ابتدای تمرین شوخی و خنده چاشنی گرم کردن بازیکنان تیم ملی بود. بازیکنان در همان ابتدا به آقا وسط پرداخته و بر سر همین بازی با هم کری می‌خواندند. در یک صحنه اوسیانو کروز مربی تیم ملی شوخی جالبی با رامین رضاییان انجام داد، وی هنگامی که مدافع فعلاً خط خورده تیم ملی را دید با دست به پشت گردن او زد و رضاییان هم در حالیکه به این شکل تنبیه می‌شد با خنده به مربی تیم ملی واکنش نشان می‌داد.

* با وجود بازگشت ۶ ملی‌پوش تیم استقلال از اهواز که صبح امروز صورت گرفت خبری از آنها در تمرینات تیم ملی نبود.

* علی قلی‌زاده و مهدی طارمی که امروز به سایر بازیکنان اضافه شدند در مرحله پایانی و فوتبال درون‌تیمی حضور نداشته و کار کششی کردند.

تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۴ مهرماه در ورزشگاه آزادی و در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی بولیوی خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)