پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز یکشنبه را از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی و با حضور هواداران برگزار کرد.

 سرخپوشان تمرین امروز یکشنبه را از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در سالن بدنسازی ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

هوا گرم، چمن مطلوب و تنها بخش کوچکی از زمین پوشیده از آفتاب بود که رفته رفته تمام زمین سایه شد.

حضور هواداران، اصحاب رسانه و دوربین‌های عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای تلویزیون اینترنتی پرسپولیس قابل توجه بود.

اسماعیل حلالی سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس در محل تمرین حضور یافت و دقایقی با شبکه زنده تلویزیون اینترنتی پرسپولیس صحبت کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌ها در سالن بدنسازی، در ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه وارد زمین شد.

بازیکنان پس از ورود به زمین چمن، در قالب دو تیم قرمز و سفید آماده انجام تاکتیک‌های تیمی در نظر گرفته شده از سوی کادر فنی شدند.

تیم اصلی پرسپولیس با لباس‌های قرمز و تیم دوم نیز با لباس‌های سفید در میانه زمین قرار گرفتند.

برانکو پیش از آغاز تمرین، آدمک‌هایی را در قالب ترکیب تیم حریف در نیمی از زمین قرار داده بود و بازیکنان تیم قرمز با سوت سرمربی، پاسکاری در تمام نقاط نصف زمین را آغاز و توپ را مرحله به مرحله به دروازه نزدیک می‌کردند. فریادهای برانکو برای گلزنی جالب توجه بود.

برنامه تمرینی امروز قرمزپوشان به گلزنی اختصاص داشت و برانکو فریاد می‌زد، گل، گل گل. یعنی در هر شرایطی، بازیکنان باید برای گلزنی تلاش می‌کردند و حتما توپ را به تور دروازه می‌زدند.

پس از گلزنی تیم قرمز، نوبت به تیم سفید می‌رسید که این کار را تکرار کند. تاکتیکی در نظر گرفته شده، به مدت ۳۰ دقیقه تکرار شد.

ایگور پانادیچ نیز برنامه اختصاصی تمرینی برای گلرها در نظر داشت که طی آن، دروازه‌بانان مشکی پوش پرسپولیس با تمرکز بالا این تمرینات را اجرا کردند.

کمال کامیابی‌نیا با جدیت کامل در تمام مراحل تمرین شرکت کرد.

مصطفی قنبرپور سرپرست تیم نیز در کنار زمین تمام امور را زیر نظر داشت.

کادر پزشکی و کادر تدارکات تیم هم آماده و سر حال در کنار زمین، تمرینات قرمزپوشان را زیر نظر داشتند.

گروه فیلمبرداران شبکه اینترنتی پرسپولیس با چندین دوربین و تجیهزات کامل علاوه بر پخش زنده تمرین، به انجام مصاحبه و حواشی می‌پرداختند.

در بخش بعدی تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه زیر نظر برانکو به ارسال‌های بلند و جابجایی در زمین روی آوردند و گروه دیگر نیز در نیمه دیگر زمین از پشت محوطه هجده قدم و جناحین حرکت می‌کردند و با گلر تک به تک شده و به گلزنی می‌پرداختند که در این مرحله با گلزنی هر بازیکن، هواداران او را تشویق می‌کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز را با گلزنی آغاز و به پایان رساند.

گفتنی است؛ اسماعیل حلالی در پایان تمرین با بازیکنان جوان و امید سرخپوشان جلسه را برگزار کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)