پرسپولیس نیوز: بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک هفته غیبت در تمرین امروز سرخپوشان پا به توپ شد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از برد این تیم مقابل سایپا امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهیدکاظمی برگزار شد.

*  تعدادی از اعضای مدرسه فوتبال نونهالان اشتهارد امروز در محل تمرین پرسپولیس حاضر شدند و با بازیکنان و کادرفنی این تیم عکس یادگادری گرفتند.  نکته قابل توجه در مورد حضور نونهالان مدرسه فوتبال اشتهارد در تمرین امروز پرسپولیس این بود که آنها همشهری مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس بودند و علاقه خاصی هم به این بازیکن داشتند. آنها در حاشیه تمرین به شدت ترابی را تشویق کردند.

* شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم پرسپولیس امروز بسیار سر ذوق بود و با دیگر بازیکنان پرسپولیس شوخی می‌کرد.

* تمرین امروز پرسپولیس در حالی که بیشتر جنبه ریکاوری داشت، اما بازیکنان اصلی در کنار بازیکنان ذخیره به تمرین پرداختند و در کارهای تاکتیکی شرکت کردند. سپس بازیکنان اصلی در دیدار دیروز پس از دویدن دور ورزشگاه زمین را ترک کردند.

* حدود ۱۰۰ هوادار پرسپولیس در ورزشگاه شهیدکاظمی حضور داشتند و بازیکنان را تشویق کردند. آنها در بخشی از تمرین سرود قهرمانی سر دادند.

* احمد نوراللهی، هافبک مصدوم پرسپولیس با آمادگی بالا در تمرین امروز  پا به توپ شد.

* امید عالیشاه، هافبک سرخپوشان که به خاطر موارد انضباطی دو هفته‌ای از فهرست پرسپولیس کنار گذاشته شده بود، امروز هم در تمرین حاضر و به تمرین پرداخت.

* هواداران پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز علیه استقلال رقیب سنتی خود شعار سر دادند که سروش رفیعی مانع از شعار دادن آنها علیه تیم رقیب شد.

* ماریو بودیمیر در تمرین امروز حاضر شد، ولی به خاطر مصدومیت روی پاش یخ گذاشته بود و تمرین نکرد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه ۲۸ فروردین‌ماه در هفته بیست‌وششم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر میهمان ذوب‌آهن اصفهان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)