پرسپولیس نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، گفت: صعود پرسپولیس و استقلال به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم‌های تهرانی یک اتفاق خوب برای ورزش تهران به حساب می‌آید.

رضا گل‌محمدی درخصوص وضعیت باشگاه نفت در روزهایی که حتی پای پلیس و طلبکاران به تمرینات این تیم باز شده، گفت: از نظر نتایج وضعیت تیم نفت خوب نیست اما آنها در بحث اجرای تعهدات خوب کار کردند و حق‌الزحمه‌ها را پرداخت کردند اما هنوز کارها به اتمام نرسیده،‌البته شرایط تیم نفت در جدول لیگ برتر شرایط بحرانی است و به همین دلیل به این تیم فشار نیاوردیم. حفظ تیم نفت در لیگ برتر به عنوان یک تیم تهرانی برای ما در اولویت قرار دارد اما اداره کل ورزش و جوانان استان تهران،‌سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نظارت خود را روی این باشگاه دارند اما به دلیل همان موضوعی که عنوان کردم دقت ریز و زیادی انجام نداده‌ایم چرا که قصد داریم آرامش خوبی بر این تیم حاکم باشد تا بتوانند در هفته‌های پایانی لیگ برتر از این شرایط سخت عبور کنند.

وی در پاسخ به این سوال که شما در حالی صحبت از اجرای تعهدات می‌‌کنید که بازیکنان و مربیان این تیم در مصاحبه‌های خود عملاً عنوان می‌کنند که پولی از این باشگاه نگرفتند و حتی روز گذشته طلبکاران این باشگاه با پلیس و مامور دادستانی به تمرین نفت رفتند، اظهار داشت: تا جایی که من می‌دانم مسئولان باشگاه نفت مالیات را پرداخت کردند و در حالی که آخرین دیدار من با بازیکنان تیم نفت یک ماه قبل از عید بود آنها عنوان کرده بودند که از شرایط پرداختی‌ها راضی هستیم. درباره بحث طلبکارانی مثل علیرضا بیرانوند و سیدجلال حسینی کاملاً حق با شماست. من قبل از عید با مدیران باشگاه نفت جلسه‌ای داشتم و قرار شد روندی در پیش باشد تا اولویت برای پرداختی‌ها به بازیکنان و مربیان جدید باشد و بعد مطالبات معوقه برای مربیان و بازیکنان گذشته پرداخت شود؛ البته پیش از شرکت فعلی که باشگاه نفت را در اختیار بگیرد دو شرکت دیگر این باشگاه را در اختیار داشتند که باید وضعیت تعهدات آنها هم مشخص شود. باز هم تاکید می‌کنم که به دلیل شرایط حساس و بغرنج باشگاه نفت به این تیم فشار نیاوردیم چون امکان سقوط وجود دارد و در صورتی که تیم نفت سقوط کند علاوه بر اینکه یک سهمیه از استان تهران در لیگ برتر کم می‌شود بلکه طلبکاران هم به مطالباتشان نمی‌رسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درخصوص اینکه چند روز دیگر باید مجوز فعالیت شرکت تهران کار رسا در باشگاه نفت تمدید شود، تصریح کرد: سه مورد برای تعهدات وجود دارد که باید استعلامات آن گرفته شود. در صورتی که استعلام‌های گرفته شده مثبت باشد پروانه فعالیت این شرکت تمدید خواهد شد.

گل‌محمدی درمورد اینکه روز گذشته هومن افاضلی عنوان کرده بود باید سند باشگاه نفت به نام شرکت فعلی زده شود تا آنها بتوانند مطالبات را پرداخت کنند و این دقیقا همان مشکلی است که متقاضیان قبلی هم گرفتار آن بودند، تصریح کرد: یکسری تفاهم‌نامه‌ها بین آقای فردوسی مالک شرکت تهران کار رسا و وزارت نفت امضا شده و آنها از روز اول در جریان این مساله بودند که باید ابتدا بدهی‌ها پرداخت شود و سپس سند مالکیت را به نام بزنیم. نمی‌توانند بگویند در تاریکی شب یا چراغ خاموش این قرارداد امضا شده و این بندها را ندیده‌اند.

این پیشکسوت ورزشی درخصوص سفرش همراه با تیم پرسپولیس به ازبکستان و دستاوردهای این سفر خاطرنشان کرد: به دعوت آقای گرشاسبی و از آنجایی که پرسپولیس هم مثل سایر تیم‌های تهرانی ارباب جمعی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به حساب می‌آیند به این سفر رفتم چرا که تعطیلات هم بود و زمان مناسبی بود که به این سفر بروند. این سفر دستاوردهای خوبی داشت از جمله صعود تیم پرسپولیس به عنوان تیم تهرانی به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا که یک اتفاق خوب بود. همانطور که صعود استقلال هم برای ورزش  استان تهران یک مساله مهم به حساب می‌آید. همچنین از ورزشگاه محل بازی پرسپولیس و حریف ازبکستانی دیدار کردند و از آنجایی که من تخصص ورزشی‌ام در زمینه فوتبال است برخی موارد را در اختیار آقای گرشاسبی قرار دادم. خوشبختانه تیم ‌های تهرانی پرسپولیس و استقلال نتایج خوبی در آسیا گرفتند و امیدوارم روزی بزودی فرا برسد که تیم‌های تهرانی برسند که بتوانند بر بام فوتبال آسیا بایستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)