پرسپولیس نیوز : گنجایش ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیم‌های پدیده و پرسپولیس تکمیل شد.

دیدار افتتاحیه هجدهمین دوره لیگ برتر را تیم‌های پدیده خراسان و پرسپولیس از ساعت ۲۰:۴۵ امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌کنند و این در حالی است که ۴۵ دقیقه پیش از آغاز بازس گنجایش ورزشگاه تکمیل شده و هوادارانی هم بیرون از ورزشگاه حضور دارند.

خبر دیگر اینکه به دلیل عدم آنتن دهی گوشی‌های تلفن همراه، مشکلاتی برای خبرنگاران ایجاد شده است.

* تماشاگران زیادی موفق به خرید بلیت که دو روز پیش از مسابقه پیش فروش شده بود، نشدند و از این رو برای آنها در جلوی در ورزشگاه بلیت فروشی انجام شد.

* از آنجا که ۱۵ هزار بلیت از ۲۵ هزار گنجایش ورزشگاه دو روز قبل از مسابقه پیش فروش شده بود از صبح امروز بلیت‌های بازی با قیمت گزافی در دست برخی افراد ناشناس به فروش می‌رسید.

*‌ جایگاه ویژه خبرنگاران در ورزشگاه امام رضا (ع) شرایط بسیار ایده‌آلی دارد و با رضایت کامل اصحاب رسانه همراه شد. خبرنگارانی که از تهران به مشهد آمده بودند تاسف می‌خوردند که چرا پیش از این اجازه بازی در این ورزشگاه به تیم پدیده داده نمی‌شد. این اولین بار است که نماینده مشهد در ورزشگاه امام رضا از پرسپولیس میزبانی می‌کند و پیش از این فقط بازی‌های این تیم مقابل تیم‌هایی غیر از سرخابی در این ورزشگاه انجام شده بود.

*‌ با تمهیداتی که شورای تامین شهر مشهد و راهنمایی رانندگی این استان اندیشده‌اند ترافیک زیادی در اطراف ورزشگاه دیده نمی‌شد و خیابان‌ها تقریبا روان بود.

* از آنجا که قرار بود فقط ۱۰ درصد از ورزشگاه به پرسپولیسی‌ها اختصاص یابد تقریبا ۹۵ درصد از تماشاگران طرفدار برانکو و تیمش بودند و از این رو در حال حاضر کل ورزشگاه در تسخیر پرسپولیسی‌ها است.

*‌ اتوبوس حامل اعضای تیم پرسپولیس ساعت ۱۹:۱۵ وارد ورزشگاه امام رضا شد. تماشاگران زیادی جلوی درِ اصلی ورزشگاه تجمع کرده بودند تا استقبال خوبی از برانکو و تیمش داشته باشند.

* برانکو به محض اینکه اتوبوس تیمش به ورزشگاه رسید، به تنهایی کنار زمین آمده و شدیدا مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت. او یک دور افتخار هم در ورزشگاه زد و به ابراز احساسات هواداران با لبی خندان پاسخ داد.

* مسئولان برگزاری مسابقه از ۳ ساعت قبل از بازی برنامه‌های زیادی از جمله تواشیح، مولودی، برای تماشاگران در نظر گفته بودند. این در شرایطی بود که اسکوبورد ورزشگاه صحنه‌هایی از بازی‌های ایران در جام جهانی، فرمایشات مقام معظم رهبری و تصاویر حرم مطهر امام رضا (ع)‌ برای تماشاگران به تصویر کشید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)