پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با تمجید از رفتار برانکو گفت: بازی با پرسپولیس فرصت خوبی برای ما است.

داریوش یزدی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر, با تبریک روز خبرنگار گفت: بازی با پرسپولیس می‌تواند فرصت خیلی خوبی برای ما باشد تا توانایی‌های‌مان را نشان دهیم چون پرسپولیس هواداران زیادی دارد. علاوه بر این بازی پخش زنده می‌شود و این فرصتی است که بازیکنان جوان ما می‌توانند خودشان را نشان دهند.

وی ادامه داد: تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است که امیدواریم با آنها بتوانیم در ادامه  نتایج بهتری کسب کنیم. هر چند در دو بازی گذشته هم عملکرد خوبی داشتیم و نمی‌خواهم وارد مسائل دیگر شوم. در بازی قبل در ۹۰ دقیقه بازی را واگذار نکردیم؛ البته فوتبال فقط ۹۰ دقیقه نیست و یکسری عوامل دیگر باعث شد که نتیجه را واگذار کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره عملکرد بازیکنان جوان تیمش که پیش از این سابقه حضور در لیگ برتر را نداشتند گفت: مرحوم دهداری زمانی که سرمربی تیم ملی بود مطلبی را گفت که من همیشه یادم هست. او گفت فرق بین بازیکنانی که دیده می‌شوند و بازیکنانی که دیده نمی‌شوند فقط این است که آنها بازی می‌کنند. بازیکنانی مانند وحید خشتان از لیگ دو به لیگ برتر آمده و کسی هنوز او را به طور کامل نمی‌شناسد. قطعا در تیم ما بازیکنان دیگری هستند که می‌توانند پیشرفت کنند هر چند که الان قراردادهایشان ناچیز است اما آنها می‌توانند در ادامه بازیکنان خوبی شوند. جوانان این مرز و بوم قطعا با استعداد هستند، همانطور که در مربیگری مربیان جوان وارد عرصه می‌شوند و کار را دست می‌گیرند.

یزدی درباره این سوال که چه شناختی از برانکو و پرسپولیس دارد، عنوان کرد: برانکو زمانی سرمربی تیم ملی ایران و قبل از آن هم دستیار بوده است. چیز خوبی که برانکو در این مدت داشته و دیگران آن را کمتر داشته‌اند رفتارهای حرفه‌ای بوده که همیشه با بازیکنانش و باشگاه داشته است. این می‌تواند برای بقیه مربیان الگو باشد. با شناختی که از برانکو داریم می‌توانیم آمادگی‌مان را برای رویارویی مقابل پرسپولیس بیشتر کنیم تا در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم. جوانان بسیار شایسته‌ای داریم که فقط یکی از آنها خشتان است. مطمئن باشید سایر بازیکنانمان هم پدیده‌های بزرگی می‌شوند که یکی‌یکی خودشان را نشان خواهند داد.

وی با بیان اینکه در این شرایط به حمایت هواداران و حضور آنها در ورزشگاه نیاز داریم، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته این اتفاقات رخ داده بود؛ وقتی که سه سال پیش این تیم قهرمان لیگ برتر شد انسجام خوبی بین بازیکنان، مربیان، هواداران و مسئولان استان رقم خورده بود. همه این عوامل باعث شد که تیم قهرمان شود وگرنه آن تیم مهره‌هایی در حد قهرمانی نداشت اما قهرمان شد چون چالش‌هایش را برطرف کرده بود. سپاهان ۵۰ میلیارد هزینه کرده اما ما فقط ۳ میلیارد و ۴۷ میلیارد بدهکار هستیم که البته باید با همدلی و کار بیشتر این را جبران کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره آخرین وضعیت یونس دلفی و اینکه گفته می‌شود او قرار است به تیم آیندهون هلند برود، گفت: آخرین باری که با دلفی صحبت کردم او گفت صحبت‌هایی شده اما هنوز چیزی قطعی نیست؛ البته امروز در خبرها دیدم که سلطانی (مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان) گفته دلفی قطعاً به آیندهون می‌رود و کارهای پزشکی او در حال انجام است. از ریز موضوع اطلاعی ندارم و در رسانه‌ها دیده‌ام. امیدوارم همیشه جوانان شایسته بتوانند خودشان را نشان دهند. قطعا رفتن دلفی به اروپا می‌تواند برایش مفید باشد و با آموزش‌هایی که آنجا می‌بیند می‌تواند به تیم ملی هم بیاید و عملکردش را در بازی‌های بین‌المللی به نمایش بگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)