پرسپولیس نیوز: در آئین قرعه‌کشی فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، دیگر از نام باشگاه‌ها خبری نخواهد بود و این نام کشورها است که از گلدان و گوی خارج می‌شود.

بنابر اعلام پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه، آئین قرعه‌کشی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا که اول آذر ماه برگزار می‌شود، با تغییراتی روبرو خواهد بود.

با توجه به مسائل مطرح شده از سوی مسوولان اجرایی برگزاری مسابقات که در حاشیه بازی رفت مرحله نیمه پایانی رقابت‌ها و در جلساتی با حضور نمایندگان باشگاه پرسپولیس مطرح شد، از جمله تغییرات در نحوه برگزاری مراسم قرعه‌کشی این خواهد بود که دیگر نام تیم‌ها از گلدان و گوی خارج نمی‌شود و به این ترتیب نام کشورها جایگزین شده است. به عنوان مثال وقتی ایران از چهار سهمیه برخوردار باشد، نام ایران با چهار شماره از یک تا چهار در گلدان‌ها قرار می‌گیرد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس، همچنین از مسائل مطرح شده در این نشست‌ها به عدم برخورد تیم‌های غرب و شرق آسیا تا فینال بازی‌ها اشاره داشت و گفت: پیش از این اخباری مطرح شده بود مبنی بر اینکه از دوره بعدی رقابت‌ها، تیم‌های غرب و شرق آسیا قبل از فینال بازی‌ها و در مراحل پائین‌تر به مصاف یکدیگر خواهند رفت اما با توجه به مسائل مطرح شده در دوحه، شیوه کنونی در دوره آتی لیگ قهرمانان نیز دنبال خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)