چهارشنبه 16 بهمن (20:45)

مرجع خبری پرسپولیس : این برد، موضع پرسپولیس را از یک تیم آسیب‌پذیر به تیمی تهاجمی و باروحیه تبدیل کرد. آیا پرسپولیس داربی همین تیم است؟

کسی فکر نمی‌کرد پرسپولیس، بعد از بازی با پیام و آن همه حاشیه‌ و دردسر و مشکل،‌ در بازی خارج از خانه با داماش این طور باطراوت بازی کند. پرسپولیس که در این هفته مدام تحت فشار رسانه‌ها قرار داشت، در بازی امروز به دلیل اخراج رضایی و نیکبخت، این دو بازیکن را در اختیار نداشت اما بازیکنان جانشین آنقدر خوب بازی کردند که نبود این دو نفر اصلا به چشم نیامد.
پرسپولیس برای آنکه ماجرای بازی با پیام تکرار نشود، از ابتدای بازی کنترل توپ را در اختیار گرفت و توسط ابراهیم توره به گل رسید. توره در این بازی هم مثل 4 بازی اخیر با تصمیم‌های داور عصبی می‌شد و نزدیک بود بلافاصله بعد از دریافت اخطار اول با اخطار دومین داور از زمین اخراج شود ولی هدایت ممبینی خودش را کنترل کرد.

اگرچه اختیار بازی در زمین گل آلود ورزشگاه سردار جنگل رشت در دست پرسپولیس بود ولی داماش به گل تساوی رسید تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد. در نیمه دوم همان داستان نیمه اول تکرار شد و پرسپولیس برنامه‌های مختلفی را برای باز کردن دروازه میزبان پیاده کرد و روز ضربه دیدنی کریم باقری به گل رسید.
قرمزها بعد از گل می‌توانستند دو سه گل دیگر هم به ثمر برسانند اما بی‌دقتی آنها نتیجه را بدون تغییر گذاشت تا بازی به آخرین دقیقه خود برسد. در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند در یک رفت و برگشت، توپ در حال ورود به دروازه بود که فرانک آتسو بازیکنی که به عنوان جانشین در این دیدار وارد زمین شده بود، توپ را با ضربه سر از دروازه بیرون کشید تا 3 امتیاز پرسپولیس در آخرین ثانیه‌های بازی از دست نرود. سرخها با این برد به طرز عجیبی تغییر وضعیت دادند تا با روحیه‌ای مناسب پا به داربی بگذارند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)