مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید صداوسیما در فوتبال بی‌طرف نیست.

مصطفی آجرلو در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ اظهار کرد: من به کار جوانان ایمان دارم همانطور که حضرت امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب از جوانان حمایت کردند و کار را به آن‌ها سپردند ما هم باید فوتبال را به جوانان بسپاریم.

وی افزود: شاید امسال مثل پارسال بازیکن جذب نکرده باشیم. سال قبل آقای قلعه‌نویی گفتند که من هر کسی را که می‌خواستم آقای آجرلو جذب کردند و اگر قهرمان نشوم، مسئولیت با من است. اما امسال هم آقای گل‌محمدی نظر ویژه‌ای روی بازیکنان جوان داشتند و تیم خوبی را بسته‌اند. این جسارت آقای گل‌محمدی قابل ستایش است.

آجرلو درباره اخلاق‌مداری در فوتبال هم گفت: فوتبال آماتور ما فاصله زیادی با فوتبال حرفه‌ای دارد. چند وقت قبل که به بازدید از باشگاه بشیکتاش ترکیه رفتم دیدم آن‌ها واقعا حرفه‌ای هستند چون هوادار بلیت را می‌خرد و به ورزشگاه می‌آید، حق پخش تلویزیونی پرداخت می‌شود و واقعا حرفه‌ای عمل می‌شود. بهتر است بگویم متاسفانه در ایران خبرنگاران ما هم حرفه‌ای نیستند. من خودم بچه تهران هستم اما وقتی به تبریز رفتم متوجه شدم خبرنگاران تهرانی بیشتر دوست دارند استقلال و پرسپولیس در صدر جدول باشند چون تیترهای روزنامه‌هایشان بهتر شود. حتی صداوسیما هم در این گونه مسائل بی‌طرف نیست. شما در بحث عالیشاه و نوراللهی نگاه کنید در تلویزیون می‌گفتند چرا به ملوان نرفتند. وظیفه تلویزیون این است که بی‌طرف باشد اما من می‌گویم آن‌ها طرفدار پرسپولیس هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)